Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Zmiana szybkostrzelnosci broni

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 07.08.2015 22:45

opis

 

Pokaze jak w prosty sposob mozna zmienic szybkostrzelnosc broni. Podczas ataku gracza trzeba wywolac taki o to kod, najlepiej w prethinku:

new Float:flNextPrimaryAttack = GetEntDataFloat(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CBaseCombatWeapon", "m_flNextPrimaryAttack"))-GetGameTime();
SetEntDataFloat(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CBaseCombatWeapon", "m_flNextPrimaryAttack"), (flNextPrimaryAttack/1.4)+GetGameTime());

Mnoznik 1.4 oznacza, ze gracz bedzie posiadac 140% szybkostrzelnosci.

 


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#2 th7nder

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 11.08.2015 12:48

Trzeba nadmienić, że Twój kod będzie sypał errorów strasznie, logi będa ważyły po kilka mega, gdyż nie jest sprawdzane "m_hActiveWeapon" i niepotrzebne używane funkcje SetEntData, skoro SetEntProp jest wygodniejsze i robi mniejszy syf w kodzie


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych