←  Tutoriale

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
CodMod_Stary - Jak dodac blokade granatow...

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 07.08.2015

opis

 

W tym poradniku pokaze w jaki sposob dodac blokade granatow do silnika coda przed uplywem okreslonego czasu.

 

Pierw gdzies na gorze tworzymy:

blokada_granatow

nastepnie przechodzimy do

public Action:Prethink(client)
{
    if(!IsValidClient(client) || IsFakeClient(client) || freeze_time)
        return Plugin_Continue;

    if(IsPlayerAlive(client))
    {

i dodajemy:

if(blokada_granatow)
{
	if(StrEqual(weapon, nazwy_broni[34]) || StrEqual(weapon, nazwy_broni[35]) || StrEqual(weapon, nazwy_broni[36]))
	{
		if(buttons & IN_ATTACK || buttons & IN_ATTACK2)
		{
			SetEntProp(client, Prop_Data, "m_nButtons", buttons & ~IN_ATTACK);
			SetEntDataFloat(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CBaseCombatWeapon", "m_flNextSecondaryAttack"), GetGameTime()+999.0);
			PrintHintText(client, "Granaty odlamkowe i podpalajace zostana odblokowane za %i sekund!", blokada_granatow);
		}
	}
}

pozniej szukamy:

public Action:PoczatekRundy(Handle:event_freezetime, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{

i w publicu dodajemy:

blokada_granatow = 15;
CreateTimer(1.0, Odblokuj);

nastepnie gdzies na koniec kodu wrzucamy to:

public Action:Odblokuj(Handle:timer)
{
	if(blokada_granatow > 0)
	{
		blokada_granatow--;
		CreateTimer(1.0, Odblokuj);
	}
}

Od teraz bedziemy mieli blokade granatow he, podpalajacych i molotova przed uplywem 15 sekund rundy.

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 07.08.2015

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

SourceMod > Scripting SM > Pluginy

do

SourceMod > Scripting SM > Tutoriale
Odpowiedz