Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

CodMod_Stary - Jak dodac blokade granatow przed czasem

cs:go CS:GO

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 07.08.2015 19:57

opis

 

W tym poradniku pokaze w jaki sposob dodac blokade granatow do silnika coda przed uplywem okreslonego czasu.

 

Pierw gdzies na gorze tworzymy:

blokada_granatow

nastepnie przechodzimy do

public Action:Prethink(client)
{
    if(!IsValidClient(client) || IsFakeClient(client) || freeze_time)
        return Plugin_Continue;

    if(IsPlayerAlive(client))
    {

i dodajemy:

if(blokada_granatow)
{
	if(StrEqual(weapon, nazwy_broni[34]) || StrEqual(weapon, nazwy_broni[35]) || StrEqual(weapon, nazwy_broni[36]))
	{
		if(buttons & IN_ATTACK || buttons & IN_ATTACK2)
		{
			SetEntProp(client, Prop_Data, "m_nButtons", buttons & ~IN_ATTACK);
			SetEntDataFloat(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CBaseCombatWeapon", "m_flNextSecondaryAttack"), GetGameTime()+999.0);
			PrintHintText(client, "Granaty odlamkowe i podpalajace zostana odblokowane za %i sekund!", blokada_granatow);
		}
	}
}

pozniej szukamy:

public Action:PoczatekRundy(Handle:event_freezetime, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{

i w publicu dodajemy:

blokada_granatow = 15;
CreateTimer(1.0, Odblokuj);

nastepnie gdzies na koniec kodu wrzucamy to:

public Action:Odblokuj(Handle:timer)
{
	if(blokada_granatow > 0)
	{
		blokada_granatow--;
		CreateTimer(1.0, Odblokuj);
	}
}

Od teraz bedziemy mieli blokade granatow he, podpalajacych i molotova przed uplywem 15 sekund rundy.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 07.08.2015 22:49

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

SourceMod > Scripting SM > Pluginy

do

SourceMod > Scripting SM > Tutoriale
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go, CS:GO

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych