Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

CodMod_Stary - W pelni odwzorowany cod do CS:GO

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#81 Desir

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
Offline

Napisano 13.06.2016 16:11

Co jesli sourcemod jest wgrany przez serwerownie i nie mam dostepu do kompilatora tego typu?


  • +
  • -
  • 0

#82 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 14.06.2016 10:15

Co jesli sourcemod jest wgrany przez serwerownie i nie mam dostepu do kompilatora tego typu?

 

Wtedy mozesz pobrac sam sourcemod pod windowsa i skompilowac lokalnie, badz online przy pomocy https://www.sourcemod.net/compiler.php


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#83 Qes

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2016 16:30

Będziesz tworzył też jakieś klasy z daną widocznością?

Chodzi oto by stworzyć jakąś klasę z niewidzialnością, a potem perk który pozwala widzieć takie osoby


  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#84 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 11.10.2016 10:04

Będziesz tworzył też jakieś klasy z daną widocznością?

Chodzi oto by stworzyć jakąś klasę z niewidzialnością, a potem perk który pozwala widzieć takie osoby

 

Mysle, ze juz raczej nie. W kazdym razie do nie dla starego coda.

 

Sprobuj przy pomocy SetTransmit np

SDKHook(client, SDKHook_SetTransmit, Hook_SetTransmit); 
public Action:Hook_SetTransmit(entity, client) 
{
	if(!IsValidClient(entity) || !IsValidClient(client) || entity == client)
		return;

	if(ma_perk[entity] && !ma_odpornosc[client])      
		return Plugin_Handled;

	return Plugin_Continue;
}  

Powinno dzialacz lecz takie rozwiazanie ma i swoje wady. Odpornosc bedzie dzialac tylko na osoby z niewidzialnoscia, ktore zostaly przypisane tym sposobem a zatem tylko z calkowita niewidka.

 

 

Jezeli chcialbys przypisac odpornosc na niewidke ustawiona tym: https://amxx.pl/topi...dla-klasyperku/ sposobem, to juz bedzie ciezej. Musialbys przeslac poziom widzialnosci gracza do zmiennej a nastepnie u osoby z odpornoscia wywolywac np sprite na graczach z zmniejsza widzialnoscia niz 255. Mozesz wzorowac sie np na perku wh z amxmoda.


  • +
  • -
  • 1

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych