Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

CodMod_Stary - W pelni odwzorowany cod do CS:GO

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#81 Desir

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
Offline

Napisano 13.06.2016 16:11

Co jesli sourcemod jest wgrany przez serwerownie i nie mam dostepu do kompilatora tego typu?


  • +
  • -
  • 0

#82 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 14.06.2016 10:15

Co jesli sourcemod jest wgrany przez serwerownie i nie mam dostepu do kompilatora tego typu?

 

Wtedy mozesz pobrac sam sourcemod pod windowsa i skompilowac lokalnie, badz online przy pomocy https://www.sourcemod.net/compiler.php


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#83 Qes

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:204
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2016 16:30

Będziesz tworzył też jakieś klasy z daną widocznością?

Chodzi oto by stworzyć jakąś klasę z niewidzialnością, a potem perk który pozwala widzieć takie osoby


  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#84 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 11.10.2016 10:04

Będziesz tworzył też jakieś klasy z daną widocznością?

Chodzi oto by stworzyć jakąś klasę z niewidzialnością, a potem perk który pozwala widzieć takie osoby

 

Mysle, ze juz raczej nie. W kazdym razie do nie dla starego coda.

 

Sprobuj przy pomocy SetTransmit np

SDKHook(client, SDKHook_SetTransmit, Hook_SetTransmit); 
public Action:Hook_SetTransmit(entity, client) 
{
	if(!IsValidClient(entity) || !IsValidClient(client) || entity == client)
		return;

	if(ma_perk[entity] && !ma_odpornosc[client])      
		return Plugin_Handled;

	return Plugin_Continue;
}  

Powinno dzialacz lecz takie rozwiazanie ma i swoje wady. Odpornosc bedzie dzialac tylko na osoby z niewidzialnoscia, ktore zostaly przypisane tym sposobem a zatem tylko z calkowita niewidka.

 

 

Jezeli chcialbys przypisac odpornosc na niewidke ustawiona tym: https://amxx.pl/topi...dla-klasyperku/ sposobem, to juz bedzie ciezej. Musialbys przeslac poziom widzialnosci gracza do zmiennej a nastepnie u osoby z odpornoscia wywolywac np sprite na graczach z zmniejsza widzialnoscia niz 255. Mozesz wzorowac sie np na perku wh z amxmoda.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#85 Groteskowy69

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 14.02.2017 23:00

@Linux'

 

Powiedz mi proszę ja Ciebie jak ustawic tutaj aby expa dawalo dopiero od 4 graczy na serwie?


  • +
  • -
  • 0

#86 Groteskowy69

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 14.02.2017 23:17

hmm... chcialem edytowac temat nie dalem rady.

 

wiec napisze jeszcze jedno orientujesz sie jak zrobic postac w zakietami i z minami?

 

tak jak za czasow starego dobrego coda w 1.6? modele do tego mam

 


  • +
  • -
  • 0

#87 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 31.07.2017 13:54

mam powtarzajace sie ostrzezenie podczas kompilacji 
warning 234: symbol "FindDataMapOffs" is marked as deprecated: Use FindDataMapInfo instead, or HasEntProp if you just want to check for existence.

oraz

warning 234: symbol "FindSendPropOffs" is marked as deprecated: Use FindSendPropInfo instead, or HasEntProp if you just want to check for existence.
w sumie 88 takich ostrzezen w roznych linijkach 
ktos wie jak temu zaradzic? ;/


  • +
  • -
  • 0

#88 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.07.2017 16:14

Zignoruj, albo przepisz caly kod na nowa skladnie i funkcje.
Od kad powstal ten mod sourcemod/sourcepawn przeszedl "2 generacje" :)
Sam warning informuje cie ze funkcje sa juz przestarzale.
Linux' zapewnne napisze ci to samo ;)
  • +
  • -
  • 0

#89 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 31.07.2017 16:21

niestety nie znam sie na tym i nei ma szans bym przepisal to na nowa skladnie gdyz nie znam skladni a tym bardzij funkcji ;/
przy ignorowaniu i wrzuceniu - serwer nawet nie widzi tego jako plugin
czy jest jakis sposob na szybkie przerobienie tego ? w sensie zastapienie tego co nie dziala czyms nowszysm dzialajaccym (by nie bylo tzrzba edytowac calego pliku) ?


  • +
  • -
  • 0

#90 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 01.08.2017 17:20

Zignoruj, albo przepisz caly kod na nowa skladnie i funkcje.
Od kad powstal ten mod sourcemod/sourcepawn przeszedl "2 generacje" :)
Sam warning informuje cie ze funkcje sa juz przestarzale.
Linux' zapewnne napisze ci to samo ;)

 

Zgadza sie.

 

niestety nie znam sie na tym i nei ma szans bym przepisal to na nowa skladnie gdyz nie znam skladni a tym bardzij funkcji ;/
przy ignorowaniu i wrzuceniu - serwer nawet nie widzi tego jako plugin
czy jest jakis sposob na szybkie przerobienie tego ? w sensie zastapienie tego co nie dziala czyms nowszysm dzialajaccym (by nie bylo tzrzba edytowac calego pliku) ?

 

Pozostaje jedynie nowy codmod ale ten poki co dostepny jest tylko premium.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#91 kubabrzezinski

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Rytro
Offline

Napisano 01.10.2017 20:32

moze mi ktos krok po koczku wytlumaczyc jak to zainstalowac i ktory plik pobrac stary cod mod czy starsza wersje silnika ?
 


  • +
  • -
  • 0

#92 dwaidek951

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
Offline

Napisano 20.02.2018 20:06

Jak to zainstalować?

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych