Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerobi mi ktoś plugin /oddaj2 na flagę tak jak było w przypadku /wymien2

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 aRrOw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 06.08.2015 07:15

Witam, sorry wiem że mogłem od razu w tamtym temacie o tym powiedzieć ale chciałem sam to zrobić ale nie wiedziałem że będzie to aż takie trudno  więc proszę was abyście mi to przerobili tak samo jak w /wymien2 . http://amxx.pl/topic...o-z-daną-flagą/

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Oddaj Przedmiot"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
	register_clcmd("say /daj2", "OddajPerk2");
	register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
	register_clcmd("say /oddaj2", "OddajPerk2");	
	register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}

/* ******************************************************PIERWSZY PERK****************************************************** */


public OddajPerk(id)
{
	new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk_Handle");
	new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		oddaj_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
		menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
	}
	menu_display(id, menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
	
public cod_perk_changed(id)
	dostal_przedmiot[id] = false;

public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	
	new wartosc_perku_dajacego;
	new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 0);
	
	if(!perk_dajacego)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new nazwa_dajacego[64];
	new nazwa_otrzymujacego[64];
	
	get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
	get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
	
	dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
	cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 0);
	ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
	ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[DAJ]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
	cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
	if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 0))
		return ITEM_DISABLED;
	return ITEM_ENABLED;
}
/* ******************************************************DRUGI PERK****************************************************** */



public OddajPerk2(id)
{
	new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk2_Handle");
	new cb = menu_makecallback("OddajPerk2_Callback");
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{

		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		oddaj_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
		menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
	}
	menu_display(id, menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public OddajPerk2_Handle(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	
	new wartosc_perku_dajacego;
	new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 1);
	
	if(!perk_dajacego)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new nazwa_dajacego[64];
	new nazwa_otrzymujacego[64];
	
	get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
	get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
	
	dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
	cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 1);
	ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
	ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[DAJ]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
	cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPerk2_Callback(id, menu, item)
{
	if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 1))
		return ITEM_DISABLED;
	return ITEM_ENABLED;
}



  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 17.08.2015 19:28

public OddajPerk2( id ) {
	
	new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk2_Handle");
	new cb = menu_makecallback("OddajPerk2_Callback");
		
	new nazwy_vip[ 33 ][ 32 ];
	new count, x;
	
	for( new i = 1; i <= get_maxplayers( ); i++ ) {
		if( is_user_connected( i ) ) {
			if( get_user_flags( i ) & & 524288 ) {
				get_user_name( i, nazwy_vip[ count++ ], 31);
			}	
		}
	}	
	
	if( count > 0 ) {
		for( x = 0; x < count; x++ ) {	
			menu_additem( menu, nazwy_vip[ x ], "0", 0, cb );
			oddaj_id[ x ];
		}
	}
	else 
		menu_addtext( menu, "Brak VIP'ow na serwerze!", 1 );

	menu_display(id, menu);
}
public OddajPerk2_Handle( id, menu, item ) {
	
	if( item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy( menu );
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new wartosc_perku_dajacego;
	new perk_dajacego = cod_get_user_perk( id, wartosc_perku_dajacego, 1 );
	
	if( !perk_dajacego ) {
		ColorChat( id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu." );
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new Nazwa[ 2 ][ 64 ];	
	get_user_name( id, Nazwa[ 1 ], 63 );
	get_user_name( oddaj_id[ item ], Nazwa[ 2], 63 );
	
	dostal_przedmiot[ oddaj_id[ item ] ] = true;
	cod_set_user_perk( oddaj_id[ item ], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 1 );
	ColorChat( id, GREEN, "[DAJ]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", Nazwa[ 2 ] );
	ColorChat( oddaj_id[ item ], GREEN, "[DAJ]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", Nazwa[ 1 ] );
	cod_set_user_perk( id, 0, 0, 0, 1 );
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych