Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

Edycja Pluginy Knife-mod

edycja pluginu

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 olsztyncs

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 29.07.2015 13:07

Witam

 

Czy znjadzie się jakiś śmiałek który będzie umiał poprawnie przerobić plugin knife-mod tak żeby nie posiadał rzadnych mocy.

 

Chodzi o przerobienie kodu tak żeby było 5 pozycji do wyboru w menu podobnie jak na csgo pluginie knife.

Plugin ma za zadanie tylko wyświetlać menu noży czyli modele same bez jakiś tam grawitacji czy speed.

 

Trzeba usunąć moce z noży te co są poniżej.

 

/knife - Menu wybierania noży

Najlepiej żeby te menu wyświtelało się na początku rundy samo i zapamiętywało wybór przez gracza + komenda / knife.

1. Machete (więcej szkód / Wolno chodzisz)
2. Bak Knife (Flesh na ciebie nie działa)
3. Pocket Knife (Szybko biegasz)
4. Butcher Knife (Mała gravitacja)
5. Default Knife (Regeneruje życie)

 

1. noz (model)

2. noz (model)

3. noz (model)

4. noz (model)

5. noz (model)

 

Modele już sobie sam wstawię tylko proszę ścieżkę napisać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 29.07.2015 13:21

Wersja DarkGL :

   http://amxx.pl/topic...e-mod-bez-mocy/


  • +
  • -
  • 1
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#3 olsztyncs

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 29.07.2015 14:15

Wszystko łądnie cacy.

Brakuje na początku rundy menu żeby samo wyskakiwało i zapamiętywało się trzeba sameu wpisać /knife  LIPA

 

Spoiler

Użytkownik olsztyncs edytował ten post 29.07.2015 14:20

  • +
  • -
  • 0

#4 olsztyncs

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 29.07.2015 18:09

Czy może ktoś mi dodać kodu kawałek żeby te menu otwierało się samo na początku rundy i zapiywało wybraną opcję sma  jest wyżej.


  • +
  • -
  • 0

#5 DMNINI

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:27
Offline

Napisano 29.07.2015 18:21

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>

#include <vault>

#include <fun>



#pragma semicolon 0



#define PLUGIN "Knife Mod"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "spunko"



new knife_model[33]

new g_Menu



public plugin_init() {

    

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
    register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  

    

    g_Menu = register_menuid("Knife Mod")

    register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

    

    register_clcmd("say /knife", "display_knife")

    

    set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")

}



public plugin_precache() {

    precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")

    precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")

    precache_model("models/v_knife.mdl")

    precache_model("models/p_knife.mdl")

}



public display_knife(id) {

    new menuBody[512]

    add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")

    add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")

    add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n")

    add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")

    add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")

    add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")

    add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

    

    new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

    show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")

}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(3.0, "display_knife", .flags="b")
}



public knifemenu(id, key) {

    switch(key)

    {

        case 0: SetKnife(id , 4)

        case 1: SetKnife(id , 2)

        case 2: SetKnife(id , 3)

        case 3: SetKnife(id , 1)

        case 4: SetKnife(id , 0)

        default: return PLUGIN_HANDLED

    }

    SaveData(id)

    return PLUGIN_HANDLED

}



public SetKnife(id , Knife) {

    knife_model[id] = Knife

    

    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

    if ( Weapon != CSW_KNIFE )

        return PLUGIN_HANDLED

    

    new vModel[56],pModel[56]

    

    switch(Knife)

    {

        case 0: {

            format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")

            format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")

        }

        case 1: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")

        }

        case 2: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")

        }

        case 3: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")

        }

        case 4: {

            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")

            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")

        }

    }

    

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

    

    return PLUGIN_HANDLED;

}



public CurWeapon(id){

    SetKnife(id, knife_model[id])     

}





public kmodmsg() {

    

    client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins")

}



public client_authorized(id){

    LoadData(id)

}



SaveData(id)

{

    

    new authid[32]

    get_user_authid(id, authid, 31)

    

    new vaultkey[64]

    new vaultdata[64]

    

    format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

    set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id)

{

    new authid[32]

    get_user_authid(id,authid,31)

    

    new vaultkey[64], vaultdata[64]

    

    format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

    knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

    

}

  • +
  • -
  • 0

#6 olsztyncs

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 29.07.2015 18:34

Menu noży wyskakuje non stop

Mimo wybrania noża po chwili znowu pokazuje się menu


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych