Edycja Pluginy Knife-mod
olsztyncs
29.07.2015
Witam
Czy znjadzie się jakiś śmiałek który będzie umiał poprawnie przerobić plugin knife-mod tak żeby nie posiadał rzadnych mocy.
Chodzi o przerobienie kodu tak żeby było 5 pozycji do wyboru w menu podobnie jak na csgo pluginie knife.
Plugin ma za zadanie tylko wyświetlać menu noży czyli modele same bez jakiś tam grawitacji czy speed.
Trzeba usunąć moce z noży te co są poniżej.
/knife - Menu wybierania noży
Najlepiej żeby te menu wyświtelało się na początku rundy samo i zapamiętywało wybór przez gracza + komenda / knife.
1. Machete (więcej szkód / Wolno chodzisz)
2. Bak Knife (Flesh na ciebie nie działa)
3. Pocket Knife (Szybko biegasz)
4. Butcher Knife (Mała gravitacja)
5. Default Knife (Regeneruje życie)
1. noz (model)
2. noz (model)
3. noz (model)
4. noz (model)
5. noz (model)
Modele już sobie sam wstawię tylko proszę ścieżkę napisać.
Załączone pliki
olsztyncs
29.07.2015
Wszystko łądnie cacy.
Brakuje na początku rundy menu żeby samo wyskakiwało i zapamiętywało się trzeba sameu wpisać /knife LIPA
Użytkownik olsztyncs edytował ten post 29.07.2015 14:20
olsztyncs
29.07.2015
Czy może ktoś mi dodać kodu kawałek żeby te menu otwierało się samo na początku rundy i zapiywało wybraną opcję sma jest wyżej.
DMNINI
29.07.2015
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #pragma semicolon 0 #define PLUGIN "Knife Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") g_Menu = register_menuid("Knife Mod") register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu") register_clcmd("say /knife", "display_knife") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl") precache_model("models/v_knife.mdl") precache_model("models/p_knife.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n") add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n") add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n") add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n") add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n") add(menuBody, 511, "0. Exit^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod") } public Poczatek_Rundy() { set_task(3.0, "display_knife", .flags="b") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 4) case 1: SetKnife(id , 2) case 2: SetKnife(id , 3) case 3: SetKnife(id , 1) case 4: SetKnife(id , 0) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_knife.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id){ SetKnife(id, knife_model[id]) } public kmodmsg() { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins") } public client_authorized(id){ LoadData(id) } SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) knife_model[id] = str_to_num(vaultdata) }
olsztyncs
29.07.2015
Menu noży wyskakuje non stop
Mimo wybrania noża po chwili znowu pokazuje się menu