Witam
Chciałbym się Was zapytać jaki jest kod na to żeby po kucnięciu klasa posiadała no recoil (brak rozrzutu) ? I może jak zakładam już temat to tteż kod na natychmiastowe zabicie z noża w plecy?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.07.2015 09:07
Napisano 28.07.2015 09:41
A może tak ?
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id] && get_user_button(id) & IN_DUCK)
{
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id] && get_user_button(id) & IN_DUCK)
{
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
}
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
Napisano 28.07.2015 09:44
Ok przetestuję, a wiesz może jak zrobić 1/1 na zabicie z noża od tyłu?
EDIT.............................................
błąd przy kompilacji
Error: Undefined symbol "get_user_button"
if(ma_klase[id] && get_user_button(id) & IN_DUCK)
edit. x2
Ok poradziłem sobie. Czekam tylko na 1/1 z noza od dyłu
Użytkownik aRrOw edytował ten post 28.07.2015 10:03
Napisano 31.07.2015 21:57
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(UTIL_In_FOV(idattacker, this) && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } stock bool:UTIL_In_FOV(id,target) { if (Find_Angle(id,target,9999.9) > 0.0) return true; return false; } stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist) { new Float:vec2LOS[2]; new Float:flDot; new Float:CoreOrigin[3]; new Float:TargetOrigin[3]; new Float:CoreAngles[3]; pev(Core,pev_origin,CoreOrigin); pev(Target,pev_origin,TargetOrigin); if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist) return 0.0; pev(Core,pev_angles, CoreAngles); for ( new i = 0; i < 2; i++ ) vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i]; new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS); //Normalize V2LOS if (veclength <= 0.0) { vec2LOS[0] = 0.0; vec2LOS[1] = 0.0; } else { new Float:flLen = 1.0 / veclength; vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen; vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen; } //Do a makevector to make v_forward right engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles); new Float:v_forward[3]; new Float:v_forward2D[2]; get_global_vector(GL_v_forward, v_forward); v_forward2D[0] = v_forward[0]; v_forward2D[1] = v_forward[1]; flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1]; if ( flDot > 0.5 ) { return flDot; } return 0.0; } stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] ) { return floatsqroot(Vec[0]*Vec[0] + Vec[1]*Vec[1] ); }
Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych