Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jaki kod na brak rozrzutu podczas kucania?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 aRrOw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 28.07.2015 07:36

Witam

 

Chciałbym się Was zapytać jaki jest kod na to żeby po kucnięciu klasa posiadała no recoil (brak rozrzutu) ? I może  jak zakładam już temat to tteż kod na natychmiastowe zabicie z noża w plecy?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2015 09:07

Użyj kodu z http://amxx.pl/topic...-no-recoil-anr/
  • +
  • -
  • 0

#3 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 28.07.2015 09:32

Tylko, że ja chcę żeby no recoil załączał się podczas kucania?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 28.07.2015 09:41

A może tak ?

 

 

public PreThink(id)
{
    if(ma_klase[id] && get_user_button(id) & IN_DUCK)
    {
        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
    }
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
    if(ma_klase[id] && get_user_button(id) & IN_DUCK)
    {
        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})  
    }
}


  • +
  • -
  • 2
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#5 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 28.07.2015 09:44

Ok przetestuję, a wiesz może jak zrobić 1/1 na zabicie z noża od tyłu?

 

 

 

EDIT.............................................

 

błąd przy kompilacji

Error: Undefined symbol "get_user_button" 
if(ma_klase[id] && get_user_button(id) & IN_DUCK)

edit. x2

 

Ok poradziłem sobie. Czekam tylko na 1/1 z noza od dyłu :)


Użytkownik aRrOw edytował ten post 28.07.2015 10:03

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 vanillah

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.07.2015 21:57

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(UTIL_In_FOV(idattacker, this) && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

stock bool:UTIL_In_FOV(id,target)
{
	if (Find_Angle(id,target,9999.9) > 0.0)
		return true;
	
	return false;
}

stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist)
{
	new Float:vec2LOS[2];
	new Float:flDot;
	new Float:CoreOrigin[3];
	new Float:TargetOrigin[3];
	new Float:CoreAngles[3];
	
	pev(Core,pev_origin,CoreOrigin);
	pev(Target,pev_origin,TargetOrigin);
	
	if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist)
		return 0.0;
	
	pev(Core,pev_angles, CoreAngles);
	
	for ( new i = 0; i < 2; i++ )
		vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i];
	
	new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS);
	
	//Normalize V2LOS
	if (veclength <= 0.0)
	{
		vec2LOS[0] = 0.0;
		vec2LOS[1] = 0.0;
	}
	else
	{
		new Float:flLen = 1.0 / veclength;
		vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
		vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
	}
	
	//Do a makevector to make v_forward right
	engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles);
	
	new Float:v_forward[3];
	new Float:v_forward2D[2];
	get_global_vector(GL_v_forward, v_forward);
	
	v_forward2D[0] = v_forward[0];
	v_forward2D[1] = v_forward[1];
	
	flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1];
	
	if ( flDot > 0.5 )
	{
		return flDot;
	}
	
	return 0.0;
}

stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] )  
{ 
	return floatsqroot(Vec[0]*Vec[0] + Vec[1]*Vec[1] );
}


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742


#7 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 01.08.2015 08:31

Na razie nie mam jak przetestować. Ale proszę nie zamykać tematu. W razie czego jeszcze tu wrócę ^^ .

A moglibyście mi podać jeszcze jeden kod na 1/x szans na zmiane broni przeciwnika na nóż :) ?


Użytkownik aRrOw edytował ten post 01.08.2015 09:00

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych