Witam prosiłbym o przerobienie pluginu aby mozna bylo go uzywac co X sekund.
http://amxx.pl/index...attach_id=35520
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.07.2015 22:13
Witam prosiłbym o przerobienie pluginu aby mozna bylo go uzywac co X sekund.
http://amxx.pl/index...attach_id=35520
Napisano 27.07.2015 14:36
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new ma_perk[33]; new player_b_blink[33]; #define DAMAGE 300.0 //Damage trzesienia #define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji #define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia #define nazwa "Skrzydla Archaniola" #define opis "Masz zmniejszona grawitacje, kiedy podczas skoku uzyjesz go spadasz na ziemie i wywolujesz trzesienie" public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo") cod_register_perk(nazwa, opis); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1); } public fwSpawn(id) { if(ma_perk[id]) { fm_set_user_gravity(id, 0.4); } } public cod_perk_used(id) { if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new flags = pev(id, pev_flags); if(!(flags & FL_ONGROUND) && halflife_time()-player_b_blink[id] <= X.0) { new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = -800.0 set_pev(id, pev_velocity, velocity); TrzesienieZiemi(id); } return PLUGIN_CONTINUE; } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = 1; player_b_blink[id] = floatround(halflife_time()) fwSpawn(id); } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = 0; } public TrzesienieZiemi(id) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); write_short(7<<14); write_short(1<<13); write_short(1<<14); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", ODLEGLOSC, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, DAMAGE, DAMAGE_INT); } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
47 linijka X
Użytkownik klqs99 edytował ten post 27.07.2015 14:41
Napisano 27.07.2015 18:40
Po tej modyfikacjy perk w ogole nie dziala.
Napisano 27.07.2015 19:05
a to?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new ma_perk[33]; new player_b_blink[33]; #define DAMAGE 300.0 //Damage trzesienia #define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji #define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia #define nazwa "Skrzydla Archaniola" #define opis "Masz zmniejszona grawitacje, kiedy podczas skoku uzyjesz go spadasz na ziemie i wywolujesz trzesienie" public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo") cod_register_perk(nazwa, opis); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1); } public fwSpawn(id) { if(ma_perk[id]) { fm_set_user_gravity(id, 0.4); } } public cod_perk_used(id) { if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new flags = pev(id, pev_flags); if(!(flags & FL_ONGROUND) && !(halflife_time()-player_b_blink[id] <= X.0)) { new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = -800.0 set_pev(id, pev_velocity, velocity); TrzesienieZiemi(id); } return PLUGIN_CONTINUE; } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = 1; player_b_blink[id] = floatround(halflife_time()) fwSpawn(id); } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = 0; } public TrzesienieZiemi(id) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); write_short(7<<14); write_short(1<<13); write_short(1<<14); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", ODLEGLOSC, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, DAMAGE, DAMAGE_INT); } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021 ![]() |
|
![]() |
||
Perk
Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen, 18.11.2020 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych