Witam prosiłbym o przerobienie pluginu aby mozna bylo go uzywac co X sekund.
http://amxx.pl/index...attach_id=35520
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.07.2015 22:13
Witam prosiłbym o przerobienie pluginu aby mozna bylo go uzywac co X sekund.
http://amxx.pl/index...attach_id=35520
Napisano 27.07.2015 14:36
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new ma_perk[33];
new player_b_blink[33];
#define DAMAGE 300.0 //Damage trzesienia
#define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji
#define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia
#define nazwa "Skrzydla Archaniola"
#define opis "Masz zmniejszona grawitacje, kiedy podczas skoku uzyjesz go spadasz na ziemie i wywolujesz trzesienie"
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo")
cod_register_perk(nazwa, opis);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
public fwSpawn(id)
{
if(ma_perk[id])
{
fm_set_user_gravity(id, 0.4);
}
}
public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new flags = pev(id, pev_flags);
if(!(flags & FL_ONGROUND) && halflife_time()-player_b_blink[id] <= X.0)
{
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = -800.0
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
TrzesienieZiemi(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = 1;
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
fwSpawn(id);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = 0;
}
public TrzesienieZiemi(id)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", ODLEGLOSC, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, DAMAGE, DAMAGE_INT);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
47 linijka X
Użytkownik klqs99 edytował ten post 27.07.2015 14:41
Napisano 27.07.2015 18:40
Po tej modyfikacjy perk w ogole nie dziala. ![]()
Napisano 27.07.2015 19:05
a to?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new ma_perk[33];
new player_b_blink[33];
#define DAMAGE 300.0 //Damage trzesienia
#define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji
#define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia
#define nazwa "Skrzydla Archaniola"
#define opis "Masz zmniejszona grawitacje, kiedy podczas skoku uzyjesz go spadasz na ziemie i wywolujesz trzesienie"
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo")
cod_register_perk(nazwa, opis);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
public fwSpawn(id)
{
if(ma_perk[id])
{
fm_set_user_gravity(id, 0.4);
}
}
public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new flags = pev(id, pev_flags);
if(!(flags & FL_ONGROUND) && !(halflife_time()-player_b_blink[id] <= X.0))
{
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = -800.0
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
TrzesienieZiemi(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = 1;
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
fwSpawn(id);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = 0;
}
public TrzesienieZiemi(id)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", ODLEGLOSC, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, DAMAGE, DAMAGE_INT);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 |
|
|
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 |
|
|
||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021 |
|
|
|||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021 |
|
|
||
Perk
Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen, 18.11.2020 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych