Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[JB] Blokowanie zabaw po ich wybraniu

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Informatyk.exe

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Andrychów
Offline

Napisano 26.07.2015 21:42

Witam. 

 

Pisze z pytaniem czy istnieje sposób na zablokowanie zabawy cypisa po jej wybraniu. 

 

Czyli np była zabawa: Ganiany i po jej zakończeniu nie można już więcej grać jej na danej mapie.

Podaję tu przykładową zabawę: 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "[Jail] KillDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30};

new id_killday;
new bool:zmienna;
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_killday = jail_register_game("KillDay");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("sound_qmasz/killday.mp3");
}

public OnLastPrisonerTakeWish(id){
	OnRemoveData(id_killday);
}
public OnRemoveData(day)
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
	Zabawa(false);
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_killday)
	{
		static szTimes[12];
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
		szInfo = "KillDay";
		
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
		
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 1;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_killday)
	{
	    client_cmd(0, "mp3 play sound/sound_qmasz/killday.mp3");
		Zabawa(true);
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(45, "Rozpoczecie KillDay za", 0, 250, 0, -1.0, -0.18);
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 30)
		return;
	
	if(day != id_killday)
		return;
	
	new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
	get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
		
		strip_user_weapons(i);
		give_item(i, "weapon_knife");
		give_item(i, "weapon_deagle");
		give_item(i, nameweapon);
		
		cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_killday)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
		
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
	}
}

new HamHook:hKilled;
public Zabawa(bool:wartosc)
{
	if(wartosc)
	{
		zmienna = true;
		if(!hKilled)
			RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Killed_Post", 1);
		else
			EnableHamForward(hKilled);
	}
	else
	{
		zmienna = false;
		if(hKilled)
			DisableHamForward(hKilled);
	}
}

public Ham_Killed_Post(vid, kid){
	if(!zmienna)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	new groupsNum=0;
	
	for(new id=1; id<=32; ++id){
		if( is_user_alive(id) &&get_user_team(id)==1)
			++groupsNum;
	}	
	if(groupsNum==2){
		for(new i=1; i<=32; i++){
			if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1){
				strip_user_weapons(i);
				give_item(i, "weapon_knife");
				set_user_health(i, 200);
				
			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Jeśli istnieje taki sposób to czy ktoś mógłby wytłumaczyć jak to wykonać. 


  • +
  • -
  • 0

qomUOaH.png


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 27.07.2015 23:05

Wszystko sie da. Dodajesz zmienna globalna, i ustawiasz warunek sprawdzajacy w funkcji zabawy po wybraniu. Jezeli zabawa zostanie wybrana to ustawiasz na 1, po zmianie mapy automatycznie sie zresetuje na 0. Dokladnie gdzie umiescic warunek ci nie powiem bo siedze na telefonie wiec nie dokonca moge przeanalizowac kod.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych