Witam, mam serwer deathrun+klasy 1 runda wybiore klase i jest grawitacja ok a potem juz grawitacja jest normalna Nie wiem o co z tym chodzi proszę o pomoc ;/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Serwer Deathrun+Klasy problem
Temat rozp. m4rcinn, 25.07.2015 18:28
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.07.2015 18:28
#2
Napisano 25.07.2015 18:29
podaj sma klasy
Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah
#3
Napisano 25.07.2015 18:35
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Ninja Super Premium"; new const opis[] = "Posiada 200 hp, ma lekka niewidke, 6 skokow"; new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 100; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja Super Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 6; return FMRES_IGNORED; }
#4
Napisano 25.07.2015 19:36
Poprawiłem kod
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych