Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Serwer Deathrun+Klasy problem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 m4rcinn

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2015 18:28

Witam, mam serwer deathrun+klasy 1 runda wybiore klase i jest grawitacja ok a potem juz grawitacja jest normalna :( Nie wiem o co z tym chodzi proszę  o pomoc ;/


  • +
  • -
  • 0

#2 vanillah

    nie wiem

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:324
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.07.2015 18:29

podaj sma klasy


  • +
  • -
  • 0

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah

Multi-Head.pl


#3 m4rcinn

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2015 18:35

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Ninja Super Premium";
new const opis[]    = "Posiada 200 hp, ma lekka niewidke, 6 skokow";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
	 
	   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja Super Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	 
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
	 
	  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
	   
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	    
	  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;
	 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
	return FMRES_IGNORED;
	 
	new flags = pev(id, pev_flags);
	 
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	skoki[id] = 6;
	 
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2015 19:36

Poprawiłem kod
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych