Witam.
Na codzie, mam problem z dawaniem podstawowych broni ( USP/GLOCK ) nawet gdy nie są one przypisane klasie. Wiem że jest poradnik jak usunąć te bronie. Ale ja nie chcę ich usuwać ze wszystkich klas tylko z tej jednej. I mam do was pytanie jak dodać to klasy. Żeby przez set_task sprawdzało czy gracz ma inne bronie niż P228, jeśli ma to poprostu je dropie mam zrobiony taki kod ale on nie działa:
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_P228)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_P228");
}
Ale z tego co widze to i tak jak gracz będzie w TT to będzie mu dropało pake czy nie? Jak to zrobić w inny sposób?


Dodatki SourceMod














