Siemanko. Chciałbym Was się zapytać jak dodać do modelu paczka.mdl, jest to model z pluginu http://amxx.pl/topic...ające-z-graczy/niebieską aurorę. Czy trzeba dodać jakieś sprite czy coś?

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.07.2015 08:51
Siemanko. Chciałbym Was się zapytać jak dodać do modelu paczka.mdl, jest to model z pluginu http://amxx.pl/topic...ające-z-graczy/niebieską aurorę. Czy trzeba dodać jakieś sprite czy coś?

Napisano 23.07.2015 09:28
Albo mi się wydaje albo to jest
set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0, 100, 255, kRenderGlow, 30);
Przykładowy kod, ale efekt może ten sam
Napisano 23.07.2015 09:33
A wiesz może jak to dodać ?
public create_itm(id, id_item){
new Float:origins[3]
pev(id,pev_origin,origins);
new entit=create_entity("info_target")
origins[0]+=50.0
origins[2]-=32.0
set_pev(entit,pev_origin,origins)
entity_set_model(entit,modelitem)
set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
}
Napisano 23.07.2015 09:54
To:
set_rendering(entit, kRenderFxGlowShell, 0, 100, 255, kRenderGlow, 30);
pod
engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
Napisano 23.07.2015 10:00
Na sam koniec?
Przecież też może być..
@down
Nie możliwe, ale ok, nich ci bd
Napisano 23.07.2015 13:55
Pokaż ss, bo nie wiem, jak mało widoczny i jaki efekt jest
Napisano 23.07.2015 16:00
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych