Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak dodać do modelu paczka.mdl unoszące sie niebieske tło.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 aRrOw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 23.07.2015 08:51

Siemanko. Chciałbym Was się zapytać jak dodać do modelu paczka.mdl, jest to model z pluginu  http://amxx.pl/topic...ające-z-graczy/niebieską aurorę. Czy trzeba dodać jakieś sprite czy coś?

 

c8wlhams8ubr.png


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.07.2015 09:28

Albo mi się wydaje albo to jest

set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0, 100, 255, kRenderGlow, 30);

Przykładowy kod, ale efekt może ten sam


  • +
  • -
  • 0

#3 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 23.07.2015 09:33

A wiesz może jak to dodać ?

public create_itm(id, id_item){ 
	
	new Float:origins[3]
	pev(id,pev_origin,origins);
	new entit=create_entity("info_target")
	
	origins[0]+=50.0
	origins[2]-=32.0
	
	set_pev(entit,pev_origin,origins)
	entity_set_model(entit,modelitem)
	set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
	
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); 
	set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); 
	set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
	
	engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
	
	set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.07.2015 09:54

To:

set_rendering(entit, kRenderFxGlowShell, 0, 100, 255, kRenderGlow, 30);

pod

engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);

  • +
  • -
  • 1

#5 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 23.07.2015 09:57

Ok, działa ja próbowałem wrzucać na sam koniec i błędy wyskakiwały. Łap +


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.07.2015 10:00

Na sam koniec?

 

Przecież też może być..

 

 

 

@down

 

Nie możliwe, ale ok, nich ci bd


  • +
  • -
  • 0

#7 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 23.07.2015 10:19

Na sam koniec błędy wyskakiwały :D


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#8 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 23.07.2015 13:53

Dopiero teraz mogłem sprawdzić czy działa. I szczerze działa ale model paczki jest mało widoczny, ledwo go widać. Jak zrobić żeby był w pełni widoczny? Czy to jest odpowiedzialne za widoczność modelu kRenderGlow, 30); ??


Użytkownik aRrOw edytował ten post 23.07.2015 13:55

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.07.2015 13:55

Pokaż ss, bo nie wiem, jak mało widoczny i jaki efekt jest


  • +
  • -
  • 0

#10 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 23.07.2015 14:11

screen:

(nie mogłem inaczej dać)

http://zapodaj.net/2...7f94fe.png.html


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.07.2015 16:00

O kurde, coś pewnie ze stałymi k*, a weź zamień 30 na 10 i zobacz
  • +
  • -
  • 1

#12 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 24.07.2015 08:23

Po zmianie 30 na 10 nic to nie dało efekt jest ten sam.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#13 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 24.07.2015 12:14

Ok sam sobie poradziłem. Problem był banalny wystarczyło zamienić 30 na 255 :facepalm2:

Ale TibacK łap jeszcze jednego + za zainteresowanie.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych