Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jaki najwiekszy lvl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 26.09.2009 12:10

Witam. Jaki jest najwiekszy lewel do uzyskania na najnowszej aktualnie wersji diablomoda.

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 26.09.2009 12:24

101 ale możesz zwiększyć/zmniejszyć :)
  • +
  • -
  • 0

#3 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 26.09.2009 12:26

w jaki sposób?

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 26.09.2009 13:07

Edtytując:
new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}
oraz maxymalne ilości punktów:
public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<50){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<50){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<50){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = ((0.75*float(player_agility[id]))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<50){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#5 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 04.10.2009 10:51

czyli zeby osiagnac maksymalnie 400 lvl potrzeba zmienic:

new LevelXP[401] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/}

oraz

public skill_menu(id, key) 
{ 
    switch(key) 
    { 
        case 0: 
        {    
            if (player_intelligence[id]<200){ 
                player_point[id]-=1 
                player_intelligence[id]+=1 
            } 
            else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") 
            
        } 
        case 1: 
        {    
            if (player_strength[id]<200){ 
                player_point[id]-=1    
                player_strength[id]+=1 
            } 
            else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") 
        } 
        case 2: 
        {    
            if (player_agility[id]<200){ 
                player_point[id]-=1 
                player_agility[id]+=1 
                player_damreduction[id] = ((0.75*float(player_agility[id]))/100) 
            } 
            else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") 
            
        } 
        case 3: 
        {    
            if (player_dextery[id]<200){ 
                player_point[id]-=1 
                player_dextery[id]+=1 
                set_speedchange(id) 
            } 
            else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") 
        } 
    } 
    
    if (player_point[id] > 0) 
        skilltree(id) 
    
    
    return PLUGIN_HANDLED 
}

Czy dobrze edytowałem?

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.10.2009 11:11

new levelXP[401] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/}



To zmień tak żeby w 401 rzeczy ;) tj najlepiej se wzór wymyśl wrzuć do MS Excel i sobie wygeneruj 401 komórek :) Bo tak jest źle ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 04.10.2009 11:32

yyy na czym ten wzór ma się opierac, bo po przeanalizowaniiu nic mi nie przychodzi do głowy

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.10.2009 12:14

Nic no chodzi o to, że musisz mieć 401 progów w tabeli expa więc jak chcesz żeby exp zdobywało się coraz ciężej to musisz wzór wymyślić ;)
  • +
  • -
  • 0

#9 Vorian

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 04.10.2009 12:53

Vertricus, może słyszałeś gdzieś o takim wzorze bo mi też by się przydał?
  • +
  • -
  • 0

#10 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.10.2009 13:11

Chodzi o to że w tym musi być 401 progów tj:
new levelXP[401] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/}


TAK ŻEBY BYŁO 401 I ONE MUSĄ IŚĆ po kolei dlatego albo bd wymyślał że co level dajesz tyle a tyle expa tak zeby więcej było albo sobie wymyślisz wzór i excel za ciebie wyliczy ile bd potrzebował gracz na następny poziom. Wzór nie jest konieczny ale ułatwi ci wymyślanie 401 progów o to mi caly czas chodzi i również o to, że w level[401] musi być 401 progów a nie tak jak napisał maniek.
  • +
  • -
  • 0

#11 batman11

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Ostrow
Offline

Napisano 10.10.2009 20:52

Mam pytanie gdzie wkleic to zeby miec 200 lvl?? xD
  • +
  • -
  • 0

#12 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 10.10.2009 21:19

do sma diablo i skompilować ;)
  • +
  • -
  • 0

#13 batman11

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Ostrow
Offline

Napisano 10.10.2009 22:18

A dokladniej bo ciemny jestem w tych sprawach xD
  • +
  • -
  • 0

#14 Rygiel12

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:166
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 03.11.2009 01:14

do sma diablo i skompilować ;)


mógł bys mi to zrobic na 401 lvli i 200 punktów?
bo chcialbym zebys mi all zrobic
proszę cie dam pomógł

#15 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 10.11.2009 16:19

A ja proszę o male wskazówki co do max lvl 401. Chciałbym aby klasy mialy max 200 inteligencji i żeby nie bygowało:

łowcę - kusza (efekt karabinu) - najlepiej zeby strzayly przy 200int byly co 2 sekundy. Słyszałem ze na wiekszej int blokuja sie granaty
Barbarzynca - przy wiekszej inteligencji budują się tarczy przez co jest nie smiertelny
mag - cos jest z pociskami tez efekt karabinu i cos slyszalem ze one lecza

Reasumując tak zeby dac max 200int i zeby wszystko dzialalo propocjonalnie jak przy 50int.

Dorzucam .sma

Proszę o wskazówki ;)

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych