Witam, mam problem próbuje zablokowac kilka perków na jednej klasie ale mi to nie wychodzi proszę o pomoc!!
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <amxmisc> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { { if(cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Dash") || cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("PERK")) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } TEN UP :P public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Gatki edytował ten post 19.07.2015 23:49