Witam, mam problem próbuje zablokowac kilka perków na jednej klasie ale mi to nie wychodzi proszę o pomoc!! ![]()
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <amxmisc>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
{
if(cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Dash") || cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("PERK"))
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
TEN UP :P
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Gatki edytował ten post 19.07.2015 23:49


Dodatki SourceMod

















