Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problemy 1/1 z kosy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 NapiszMiPlugina

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:148
  • Lokalizacja:Chyba Polska
Offline

Napisano 18.07.2015 20:32

Witam , mam problem ponieważ mam coda 4001 lvl oczywiście duzo wyytrzymalosci i 1/1 z kosy nie działa znacie moze inny sposób na naprawe tego?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 aRrOw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 18.07.2015 20:49

Zamień na to

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

}
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 19.07.2015 08:41

Dodaj:

 

#include <fakemeta_util>

 

 

Dodaj do plugin_init:

 

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

 

I public na samym końcu to jest PPM:

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK))
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

 

LPM:

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2))
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych