Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Klasa t0xic.!

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 t0xic

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
Offline

Napisano 14.07.2015 19:31

Witam.

Chciałbym żeby klasa miała takie statystyki i nazywałą się:

 

Nazwa: t0x!c.!

 

Inteligencja: 15

Zdrowie: 50

Wytrzymałość: 30

Kondycja: 100

 

Opis: 1/7 z M4a1 1/1 z HE Bardzo szybki 

 

Bronie: M4a1, He, Deagle, USP 

 

Proszę w załączniku ;)


Użytkownik t0xic edytował ten post 14.07.2015 19:35

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 15.07.2015 11:56

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 15.07.2015 13:12

Alleluja chyba o czymś zapomniałeś ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[]   = "t0x!c.!";
new const opis[]    = "1/7 z M4A1, 1/1 z HE, Bardzo szybki.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 30;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Zabicie");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true; // tego zapomnialeś ;)
	
}
 
public cod_class_distabled(id) // tego zapomnialeś ;)
{
	ma_klase[id] = false;
	
}

public Zabicie(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;      
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 7) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych