Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie fragów graczowi oraz do ranku.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 14.07.2015 17:48

Witam,

 

Potrzebuję informacji jak w najlepszy sposób dodać graczowi X fragi do tabeli oraz do ranku (set_user_frags dodaje tylko do tabeli).


  • +
  • -
  • 0

#2 WCM3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:98
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 14.07.2015 18:41

http://amxx.pl/topic...muś-statystyki/

 

O to chodzi?


  • +
  • -
  • 0

#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 14.07.2015 19:01

To tak nie dziala jezeli chodzi o rank. Trzeba by przerobic plugin od statsow tak by dalo sie modyfikowac zapis odpowiednia komenda i tam wprowadzasz zmiany dotyczace zabic/dedow itp itd.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#4 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 14.07.2015 19:33

Czyli wystarczyłoby w pluginie od ranku dodać natyw przejmujący ilość zabójstw gracza i tym natywem się posłużyć w innym pluginie? Hmm.. Muszę to spróbować :D


Użytkownik oeN. edytował ten post 14.07.2015 19:33

  • +
  • -
  • 0

#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.07.2015 07:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.07.2015 12:33


To tak nie dziala jezeli chodzi o rank. Trzeba by przerobic plugin od statsow tak by dalo sie modyfikowac zapis odpowiednia komenda i tam wprowadzasz zmiany dotyczace zabic/dedow itp itd.

 


Czyli wystarczyłoby w pluginie od ranku dodać natyw przejmujący ilość zabójstw gracza i tym natywem się posłużyć w innym pluginie? Hmm.. Muszę to spróbować :D

 

Powodzenia w szukaniu pluginu od ranku :)

 

Pluginy miscstats, statsx i csstats służą wyłącznie do wyświetlania rankingu (i ewentualnego zliczania dodatkowych statystyk jak to, który team w danej rundzie był lepszy). Za właściwe zliczanie statystyk odpowiedzialny jest moduł CSX.

 

Sam moduł oferuje 3 natywy: custom_weapon_add, custom_weapon_dmg i custom_weapon_shot. Rejestrując swój "damage" jako custom weapon możesz następnie przekazywać do csx odpowiedni damage.

 

Innej metody nie ma.


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 15.07.2015 17:10


Powodzenia w szukaniu pluginu od ranku :)

Właśnie się skapłem, dlatego zgłosiłeś temat do zamknięcia :D Nie ma lipy, tego nie ogarne. Spodziewałem się łatwego rozwiązania ale nic z tego nie wyjdzie.


Użytkownik oeN. edytował ten post 15.07.2015 17:10

  • +
  • -
  • 0

#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.07.2015 17:38

Ależ da się to ogarnąć, wystarczy przeanalizować w jaki sposób moduł łapie zabójstwa i wstrzelić się tak, by to wyłapał.


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#9 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 20.07.2015 18:14

Gdzieś mi się obiło o uszy, że Ham_AddPoints dodaje fraga również w rankingu :)


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#10 Jcr

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 20.07.2015 21:40

Gdzieś mi się obiło o uszy, że Ham_AddPoints dodaje fraga również w rankingu :)

 

Właśnie to sprawdziłem, niestety zmienia staty tylko w tabeli.

Nie dodaje fragów ani w BF2 ani w /top15

ExecuteHamB(Ham_AddPoints, id, 1, true)

id = index gracza

1 = ilość fragów

true = czy wynik w tabeli może być ujemny


  • +
  • -
  • 0

#11 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 20.07.2015 22:29

dodaje do statystyk csstats a do bf2 odpda bo ma calkowity inny zapis


  • +
  • -
  • 0

#12 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 21.07.2015 08:41

Dla bf2 ten sposób nie zadziała, bf2 łapie zabójstwo, csstats moment dodania fraga do tabeli. Ale bf2 da się oszukać prościej, choćby komendą:

bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.

Możliwe, że istnieje też jakiś natyw do tej operacji, przeglądnij źródła bf2 :)


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#13 Jcr

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 21.07.2015 08:48

Nie ma co tak kombinować, zrobi się dla bf2 a nie będzie działać gdzie indziej, trzeba znaleźć uniwersalną metodę która doda score tak jakby się kogoś zabiło :)


  • +
  • -
  • -1

#14 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 21.07.2015 12:06

Uniwersalnej metody nie ma! Przynajmniej nie w kontekście który masz na myśli.

 

Jeśli chcesz uniwersalną metodę - użyj obu na raz, osobno dla bf2 i osobno dla zwykłego rankingu.


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#15 Jcr

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 21.07.2015 19:56

Uniwersalnej metody nie ma! Przynajmniej nie w kontekście który masz na myśli.

 

Jeśli chcesz uniwersalną metodę - użyj obu na raz, osobno dla bf2 i osobno dla zwykłego rankingu.

 

No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów :)


  • +
  • -
  • 0

#16 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 21.07.2015 21:37

Łatwiej by było gdyby csstats przechowywało fragi w zmiennej którą można zwrócić poprzez natyw a tak to lipa...

Jest jeszcze opcja zrobić własne statystyki i na nich się wzorować zamiast csstats :D Takie głupie rozwiązanie.


Użytkownik oeN. edytował ten post 21.07.2015 21:38

  • +
  • -
  • 0

#17 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 22.07.2015 15:50


No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów :)

Za bardzo się rozmarzyłeś...

 

Każdy plugin w inny sposób wykrywa moment zdobycia fraga, czasem w zależności od potrzeb. Możemy wykrywać logevent, death_msg, dodanie do tabeli fraga, damage, być może nawet animację lub ramkę informującą umierającego gracza, że właśnie umarł. Dlaczego mówię tu o doboru sposobu w zależności od potrzeb? Niektóre pluginy celowo uwzględniają również fragi bonusowe, dodane za wybuch bomby, odprowadzenie zakładników itp, niektóre pluginy celowo to pomijają, a jeszcze innym jest to wielce obojętne. Niektóre pluginy zwracają uwagę na to, jaka broń została użyta, jaki damage został zadany, kto jest atakującym, kto jest atakowanym i można tak wymieniać, wymieniać, wymieniać... Każdy z eventów działa inaczej i reaguje na inny składnik cyklu zdobycia fraga.

 

Więc żeby znaleźć uniwersalną metodę, musiałbyś odtworzyć idealnie wszystko co następuje przy zdobyciu fraga, prawdopodobnie łącznie z faktycznym uśmierceniem gracza, bo niektórych eventów w silniku HLDS nie da się zasymulować. Dlatego plugin dodający flagi powinien być dostosowany do tego, jak działa mod z którym powinien być kompatybilny. Chcesz zachować kompatybilność ze wszystkimi? Sprawdź po kolei w jaki sposób jest wyłapywany frag w każdym z modów, ewentualnie poszukaj możliwości dodania fraga w danym modzie ręcznie (np przez komendę, natyw itp tak jak to ma miejsce w bf2). Tu nie ma drogi na skróty.


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#18 Jcr

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 27.07.2015 11:16

 


No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów :)

Za bardzo się rozmarzyłeś...

 

Każdy plugin w inny sposób wykrywa moment zdobycia fraga, czasem w zależności od potrzeb. Możemy wykrywać logevent, death_msg, dodanie do tabeli fraga, damage, być może nawet animację lub ramkę informującą umierającego gracza, że właśnie umarł. Dlaczego mówię tu o doboru sposobu w zależności od potrzeb? Niektóre pluginy celowo uwzględniają również fragi bonusowe, dodane za wybuch bomby, odprowadzenie zakładników itp, niektóre pluginy celowo to pomijają, a jeszcze innym jest to wielce obojętne. Niektóre pluginy zwracają uwagę na to, jaka broń została użyta, jaki damage został zadany, kto jest atakującym, kto jest atakowanym i można tak wymieniać, wymieniać, wymieniać... Każdy z eventów działa inaczej i reaguje na inny składnik cyklu zdobycia fraga.

 

Więc żeby znaleźć uniwersalną metodę, musiałbyś odtworzyć idealnie wszystko co następuje przy zdobyciu fraga, prawdopodobnie łącznie z faktycznym uśmierceniem gracza, bo niektórych eventów w silniku HLDS nie da się zasymulować. Dlatego plugin dodający flagi powinien być dostosowany do tego, jak działa mod z którym powinien być kompatybilny. Chcesz zachować kompatybilność ze wszystkimi? Sprawdź po kolei w jaki sposób jest wyłapywany frag w każdym z modów, ewentualnie poszukaj możliwości dodania fraga w danym modzie ręcznie (np przez komendę, natyw itp tak jak to ma miejsce w bf2). Tu nie ma drogi na skróty.

 

 

Dlatego napisałem, że z każdego tego moda, trzeba wyciągnać specyficzne eventy od fragów...
 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych