Witam. Jak dodać dźwięk do pluginu przykładowego teleportacji czyli np. amx_blink. Jak dodać do tego kodu dźwięk , by np. był on w sound/random/random.wav . Co trzeba dopisać , gdzie? Dam pluusiki !
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Dodanie do plugina dźwięku.
#1
Napisano 11.07.2015 19:44
#2
Napisano 11.07.2015 20:29
Dodajesz
public plugin_precache()
{
precache_sound( "sciezka/random1.wav")
precache_sound( "sciezka/random2.wav")
precache_sound( "sciezka/random3.wav")
precache_sound( "sciezka/random4.wav")
}
potem funkcje ktora odpowiada za losowy dzwiek
public Dzwiek(id)
{
switch(random_num(1,4))
{
case 1:
client_cmd(0,"spk sciezka/random1")
case 2:
client_cmd(0,"spk sciezka/random2")
case 3:
client_cmd(0,"spk sciezka/random3")
case 4:
client_cmd(0,"spk sciezka/random/4")
}
}
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#3
Napisano 11.07.2015 20:29
Dodajesz
public plugin_precache()
{
precache_sound( "sciezka/random1.wav")
precache_sound( "sciezka/random2.wav")
precache_sound( "sciezka/random3.wav")
precache_sound( "sciezka/random4.wav")
}
potem funkcje ktora odpowiada za losowy dzwiek
public Dzwiek(id)
{
switch(random_num(1,4))
{
case 1:
client_cmd(0,"spk sciezka/random1")
case 2:
client_cmd(0,"spk sciezka/random2")
case 3:
client_cmd(0,"spk sciezka/random3")
case 4:
client_cmd(0,"spk sciezka/random/4")
}
}
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#4
Napisano 11.07.2015 21:49
#5
Napisano 11.07.2015 23:22
moze
pod includy dajesz
new g_szSound[] = "sciezka/dzwiek.wav";
public plugin_precache()
{
precache_sound(g_szSound);
}
i do danej funkcji
client_cmd(id, "spk %s", g_szSound);
Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 11.07.2015 23:41
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#6
Napisano 12.07.2015 16:00
Dzięki ziomek
#7
Napisano 12.07.2015 17:12
Czekaj , nie działa coś.
//------------------------------------------------------ // Admin Blink // Stolen mostly from code by scoutPractice and jtp10181 //------------------------------------------------------ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <engine> public plugin_init() { register_plugin("Admin Blink","1.0","scoutPractice") register_clcmd("amx_blink", "admin_blink", ADMIN_USER," - Blink to location") } new g_szSound[] = "sound/teleport.mp3"; new checkCount[33] new blinkSpot[33][3] new origBlinkSpot[33][3] new g_lastPosition[33][3] public admin_blink(id,level,cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED get_user_origin(id,blinkSpot[id],3) origBlinkSpot[id][0] = blinkSpot[id][0] origBlinkSpot[id][1] = blinkSpot[id][1] origBlinkSpot[id][2] = blinkSpot[id][2] blinkSpot[id][2] += 45 set_user_origin(id,blinkSpot[id]) checkCount[id] = 1 positionChangeTimer(id) return PLUGIN_CONTINUE } public positionChangeTimer(id) { if (!is_user_alive(id)) return new Float:velocity[3] get_user_origin(id, g_lastPosition[id]) entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if ( velocity[0] == 0.0 && velocity[1] == 0.0 && velocity[2] ) { velocity[0] = 50.0 velocity[1] = 50.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) } set_task(0.1,"positionChangeCheck",id) } //---------------------------------------------------------------------------------------------- public positionChangeCheck(id) { if (!is_user_alive(id)) return new origin[3] get_user_origin(id, origin) if ( g_lastPosition[id][0] == origin[0] && g_lastPosition[id][1] == origin[1] && g_lastPosition[id][2] == origin[2]) { switch(checkCount[id]) { case 0 : blink_movecheck(id, 0, 0, 0) // Original case 1 : blink_movecheck(id, 0, 0, 80) // Up case 2 : blink_movecheck(id, 0, 0, -110) // Down case 3 : blink_movecheck(id, 0, 30, 0) // Forward case 4 : blink_movecheck(id, 0, -30, 0) // Back case 5 : blink_movecheck(id, -30, 0, 0) // Left case 6 : blink_movecheck(id, 30, 0, 0) // Right case 7 : blink_movecheck(id, -30, 30, 0) // Forward-Left case 8 : blink_movecheck(id, 30, 30, 0) // Forward-Right case 9 : blink_movecheck(id, -30, -30, 0) // Back-Left case 10: blink_movecheck(id, 30, -30, 0) // Back-Right case 11: blink_movecheck(id, 0, 30, 60) // Up-Forward case 12: blink_movecheck(id, 0, 30, -110) // Down-Forward case 13: blink_movecheck(id, 0, -30, 60) // Up-Back case 14: blink_movecheck(id, 0, -30, -110) // Down-Back case 15: blink_movecheck(id, -30, 0, 60) // Up-Left case 16: blink_movecheck(id, 30, 0, 60) // Up-Right case 17: blink_movecheck(id, -30, 0, -110) // Down-Left case 18: blink_movecheck(id, 30, 0, -110) // Down-Right default: user_kill(id) } return } } //---------------------------------------------------------------------------------------------- public blink_movecheck(id, mX, mY, mZ) { blinkSpot[id][0] = origBlinkSpot[id][0] + mX blinkSpot[id][1] = origBlinkSpot[id][1] + mY blinkSpot[id][2] = origBlinkSpot[id][2] + mZ set_user_origin(id,blinkSpot[id]) checkCount[id]++ positionChangeTimer(id) } //---------------------------------------------------------------------------------------------- public plugin_precache() { precache_sound(g_szSound); } //---------------------------------------------------------------------------------------------- public client_connect(id) { client_cmd(id, "spk %s", g_szSound); }
#8
Napisano 12.07.2015 17:34
//------------------------------------------------------
// Admin Blink
// Stolen mostly from code by scoutPractice and jtp10181
//------------------------------------------------------
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
new g_szSound[] = "sound/teleport.mp3";public plugin_init()
{
register_plugin("Admin Blink","1.0","scoutPractice")
register_clcmd("amx_blink", "admin_blink", ADMIN_USER," - Blink to location")
}
new checkCount[33]
new blinkSpot[33][3]
new origBlinkSpot[33][3]
new g_lastPosition[33][3]
public admin_blink(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED
get_user_origin(id,blinkSpot[id],3)
origBlinkSpot[id][0] = blinkSpot[id][0]
origBlinkSpot[id][1] = blinkSpot[id][1]
origBlinkSpot[id][2] = blinkSpot[id][2]
blinkSpot[id][2] += 45
set_user_origin(id,blinkSpot[id])
checkCount[id] = 1
positionChangeTimer(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public positionChangeTimer(id)
{
if (!is_user_alive(id)) return
new Float:velocity[3]
get_user_origin(id, g_lastPosition[id])
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if ( velocity[0] == 0.0 && velocity[1] == 0.0 && velocity[2] ) {
velocity[0] = 50.0
velocity[1] = 50.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
}
set_task(0.1,"positionChangeCheck",id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public positionChangeCheck(id)
{
if (!is_user_alive(id)) return
new origin[3]
get_user_origin(id, origin)
if ( g_lastPosition[id][0] == origin[0] && g_lastPosition[id][1] == origin[1] && g_lastPosition[id][2] == origin[2]) {
switch(checkCount[id]) {
case 0 : blink_movecheck(id, 0, 0, 0) // Original
case 1 : blink_movecheck(id, 0, 0, 80) // Up
case 2 : blink_movecheck(id, 0, 0, -110) // Down
case 3 : blink_movecheck(id, 0, 30, 0) // Forward
case 4 : blink_movecheck(id, 0, -30, 0) // Back
case 5 : blink_movecheck(id, -30, 0, 0) // Left
case 6 : blink_movecheck(id, 30, 0, 0) // Right
case 7 : blink_movecheck(id, -30, 30, 0) // Forward-Left
case 8 : blink_movecheck(id, 30, 30, 0) // Forward-Right
case 9 : blink_movecheck(id, -30, -30, 0) // Back-Left
case 10: blink_movecheck(id, 30, -30, 0) // Back-Right
case 11: blink_movecheck(id, 0, 30, 60) // Up-Forward
case 12: blink_movecheck(id, 0, 30, -110) // Down-Forward
case 13: blink_movecheck(id, 0, -30, 60) // Up-Back
case 14: blink_movecheck(id, 0, -30, -110) // Down-Back
case 15: blink_movecheck(id, -30, 0, 60) // Up-Left
case 16: blink_movecheck(id, 30, 0, 60) // Up-Right
case 17: blink_movecheck(id, -30, 0, -110) // Down-Left
case 18: blink_movecheck(id, 30, 0, -110) // Down-Right
default: user_kill(id)
}
return
}
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public blink_movecheck(id, mX, mY, mZ)
{
blinkSpot[id][0] = origBlinkSpot[id][0] + mX
blinkSpot[id][1] = origBlinkSpot[id][1] + mY
blinkSpot[id][2] = origBlinkSpot[id][2] + mZ
set_user_origin(id,blinkSpot[id])
checkCount[id]++
positionChangeTimer(id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public plugin_precache()
{
precache_sound(g_szSound);
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "spk %s", g_szSound);
}
Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 12.07.2015 17:37
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#9
Napisano 12.07.2015 17:42
Dzięki
Ale dalej nie działa ! Zmieniłem ścieżkę na sound/teleport.wav , skompilowałem i ani nic się nie pobrało ani nie działa....
Użytkownik okajtek1 edytował ten post 12.07.2015 17:54
#10
Napisano 12.07.2015 17:57
jestes pewny ze wzuciles plik od dzwieku do FTP ? pod danym katalogiem
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#11
Napisano 12.07.2015 17:57
jestes pewny ze wzuciles plik od dzwieku do FTP ? pod danym katalogiem
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#12
Napisano 12.07.2015 18:16
Tak , wrzuciłem do sound , czyli tam gdzie zapisałem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych