Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z hudem.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:280
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 11.07.2015 18:57

Witam na serwerze nie pojawia się hud.

 

Logi:

 

L 07/11/2015 - 19:55:21: HudSyncObject -1 is invalid
L 07/11/2015 - 19:55:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_mod.amxx")
L 07/11/2015 - 19:55:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 07/11/2015 - 19:55:21: [AMXX]    [0] float.inc::operator*(Float:,_:) (line 108)
L 07/11/2015 - 19:55:21: [AMXX]    [1] cod_mod.sma::PokazInformacje (line 1030)
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;


if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new name[32];


if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);


if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


get_user_name(target, name, 31);
new hp = get_user_health(target);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;


set_hudmessage(255, 255, 0, 0.75, 0.43, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "    INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Przedmiot : %s^n|HP : %d^n^n^n    STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i"
, name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]);


return PLUGIN_CONTINUE;
}


new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;


new hp = get_user_health(id); 


set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.18, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zycie: %d | %i%%]^n[Klasa: %s]^n^n[Doswiadczenie : %i - %0.1f%%]^n^n^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc_perku[id]);


return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 SocketS

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.07.2015 22:02

Pokaż linijke 1030.

#3 1stADXionC

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:280
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 13.07.2015 13:46

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zycie : %i%%/100%%]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100));

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych