Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak usunąć klocek z boiska na mapie jail_?


Najlepsza odpowiedź Asiap, 07.07.2015 23:40

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
	new iEnt;
	while((iEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "func_pushable"))) engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt);
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Haiko

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2015 22:23

Tak jak w temacie, czy jest jakiś plugin na usunięcie tego klocka, jest on nie tylko irytujący lecz wkur..., szukałem, nie znalazłem. Może ktoś posiada owy plugin na ten syf?

Napiszę od razu, że nie będę wgrywał piłki cypis'a, bo posiadam innego mod'a JB. :>

Poniżej screen tego klocka.

 

Załączone miniatury

  • 2015-07-07_00002.jpg

  • +
  • -
  • 0

#2 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 07.07.2015 23:19

http://amxx.pl/topic...break-by-cypis/

 

Wiem Ze Pisales Ze Nie Chcesz Cypis ale wgraj Sam Model 


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 07.07.2015 23:20

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#3 Haiko

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2015 23:23

Posiadam piłke w innym silniku, nie mogę wgrać bo będzie się bugować.


  • +
  • -
  • 0

#4 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:276
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 07.07.2015 23:40   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
	new iEnt;
	while((iEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "func_pushable"))) engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt);
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Haiko

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.07.2015 20:03

Dziękuje Ci kochana. :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych