stock get_origin_from_dist_player(id, Float:dist, Float:origin[3], s3d = 1) {
new Float:idorigin[3];
GetClientAbsOrigin(id, idorigin);
if(dist == 0) {
origin = idorigin;
return;
}
new Float:idvangle[3];
GetClientAbsAngles(id, idvangle);
idvangle[0] *= -1;
origin[0] = idorigin[0] + dist * Cosine((idvangle[1]*0.01745)) * ((s3d) ? FloatAbs(Cosine(idvangle[0]*0.01745)) : 1.0);
origin[1] = idorigin[1] + dist * Sine((idvangle[1]*0.01745)) * ((s3d) ? FloatAbs(Cosine(idvangle[0]*0.01745)) : 1.0);
origin[2] = idorigin[2] + ((s3d) ? dist * Sine(idvangle[0]*0.01745) : 0.0);
}
Mój aktualny przerobiony kod na podstawie gotowej funkcji chyba od sebula pod amxx.
Jednak nie działa to za dobrze ![]()
Jakieś rady?


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










