stock get_origin_from_dist_player(id, Float:dist, Float:origin[3], s3d = 1) { new Float:idorigin[3]; GetClientAbsOrigin(id, idorigin); if(dist == 0) { origin = idorigin; return; } new Float:idvangle[3]; GetClientAbsAngles(id, idvangle); idvangle[0] *= -1; origin[0] = idorigin[0] + dist * Cosine((idvangle[1]*0.01745)) * ((s3d) ? FloatAbs(Cosine(idvangle[0]*0.01745)) : 1.0); origin[1] = idorigin[1] + dist * Sine((idvangle[1]*0.01745)) * ((s3d) ? FloatAbs(Cosine(idvangle[0]*0.01745)) : 1.0); origin[2] = idorigin[2] + ((s3d) ? dist * Sine(idvangle[0]*0.01745) : 0.0); }
Mój aktualny przerobiony kod na podstawie gotowej funkcji chyba od sebula pod amxx.
Jednak nie działa to za dobrze
Jakieś rady?