Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc w optymalizacji pluginów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal7840

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 02.07.2015 19:30

Siema. Wciąż mam problem z komunikatami typu:

 

SZ_GetSpace: overflow on netchan->message

WARNING: reliable overflow for "tutaj nick gracza"

 

 

Próbowałem to ogarnąć ograniczając wiadomości w hud i say, niestety dalej te komunikaty występują a od wczoraj zauważyłem coś dziwnego na serwerze, mianowicie nagle ludziom zaczął znikać radar, celownik i inne w hud, w tym czasie w konsoli były właśnie powyższe komunikaty.

 

Postanowiłem założyć ten temat, abyście pomogli mi w optymalizacji (sprawdzili czy plugin jest dobrze napisany) pluginów ponieważ ja nie dam rady, będę kolejno wrzucał .sma pluginów które mogą takie coś powodować.

 

Pierwszy do sprawdzenia idzie sem.amxx - czyli przenikanie przez graczy, niżej .sma pluginu:

 

Spoiler

Użytkownik michal7840 edytował ten post 02.07.2015 19:53


#2 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.07.2015 14:55

Logika działania tego pluginu jest do czterech liter i nie ma sensu tego poprawiac :P


  • +
  • -
  • 0

#3 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 13.07.2015 12:20

Ok, następny plugin to block_team_flash.amxx. Zauważyłem buga w tym pluginie, ponieważ gdy w jednym momencie wybuchną dwa flesze to ekran po prostu nie oślepia.

 

Spoiler

 

 



#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.07.2015 13:47

GwynBleidD

 

Wzywają Cie :D


  • +
  • -
  • 1

#5 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 13.07.2015 14:36

Teraz zauważyłem że mam error logi właśnie w block_team_flash.amxx, mianowicie:

L 07/12/2015 - 21:44:17: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "block_team_flash.amxx")
L 07/12/2015 - 21:44:17: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 07/12/2015 - 21:44:17: [AMXX]    [0] float.inc::operator==(Float:,Float:) (line 126)
L 07/12/2015 - 21:44:17: [AMXX]    [1] block_team_flash_2971240.sma::Event_ScreenFade (line 67)
L 07/12/2015 - 21:44:17: [CSTRIKE] Invalid player 13





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych