Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

1/x szans na strzelenei HS z danej Broni.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SocketS

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.07.2015 09:10

Witam. Tak jak w tytule tematu. Jak przerobić ten kod aby szansa na HS była z mp5 ? Bo ten kod jest na wszystkie bronie?

Pod :

#include <fun>


dodajemy :

#define DMG_BULLET (1<<1)


do public plugin_init dodajemy :

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


I na samym końcu dodajemy :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_alive(idattacker) || !is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED

	    if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,6)==1)
	    {
			    set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
	    }
	    return HAM_IGNORED
}


#2 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.07.2015 09:51

Sprawdzasz czy bron gracza to CSW_MP5NAVY oraz  damagebits & DMG_BULLET

if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,6)==1 && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && (damagebits & DMG_BULLET)

damagebits sprawdzamy w celu unikniecia zabicia granatem trzymając w reku mp5 :)


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 02.07.2015 09:53

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych