Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Po wgraniu pluginu team win and lose sound nie działa muzykaPo wgraniu pluginu team win and lose sound nie działa muzyka

team win and lose sound team win lose sound

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 vBombatczSteam

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 29.06.2015 07:51

Witam mam problem wgrałem plugin o nazwie team win and lose sound na mój serwer. Oraz wgrałem piosenki do folderu wskazanego w pluginie .  Zresetowałem serwer i wszedłem na niego . Wgrywały mi się muzyki z serwer tak jak powinno byc . Ale gdy wygrałem rundę lub przegrałem to nic nie leci nie wiem co się dzieje. Łapcie moje sma :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Kazalu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "EndMapPlaySound"

new Players[ 32 ];
new playerCount, i, player, CTscore, Tscore;

new string[ 32 ];

new Float:flGameTime, Float:flOldTerGameTime;

public plugin_precache()
{
precache_sound( "sound/WinSound.wav" );
precache_sound( "sound/LoseSound.wav" );
}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task( 2.0, "PlaySound", 0, "0", 100, "d" );

register_event("SendAudio", "EndOfRound", "a");
}

public PlaySound()
{
get_players( Players, playerCount, "c" );
for (i=1; i<=playerCount; i++)
{
player = Players[ i ];

if( Tscore > CTscore )
{
if( cs_get_user_team( player ) == CS_TEAM_T )
client_cmd( player, "spk %s", "sound/WinSound.wav" );
else if( cs_get_user_team( player ) == CS_TEAM_CT )
client_cmd( player, "spk %s", "sound/LoseSound.wav" );
}
else if( CTscore > Tscore )
{
if( cs_get_user_team( player ) == CS_TEAM_CT )
client_cmd( player, "spk %s", "sound/WinSound.wav" );
else if( cs_get_user_team( player ) == CS_TEAM_T )
client_cmd( player, "spk %s", "sound/LoseSound.wav" );
}
else if( Tscore == CTscore )
client_cmd( player, "spk %s", "sound/WinSound.wav" );
}
}

public EndOfRound()
{
read_data( 2, string, 31 );

flGameTime = get_gametime();

if( flGameTime > flOldTerGameTime )
{
flOldTerGameTime = flGameTime;

if( equali( string, "%!MRAD_terwin" ) )
Tscore++;
else if( equali( string, "%!MRAD_ctwin" ) )
CTscore++;
}
}

 

Za pomoc dam +


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: team win and lose sound, team, win, lose, sound

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych