Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka bugów na serwerze


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kZ.

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Angelika
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 27.06.2015 10:49

Hejka, mam swój serwer CSGO i chciałam opisać Wam kilka moich problemów oraz poprosić Was o pomoc.

 

1. Po zdobyciu MVP przez danego gracza i przy końcu rundy, gdzie wyświetla się informacja jaka drużyna zdobyła punkt, zostaje ona przez kolejne x rund, czasem nawet te powiadomienia się na siebie nakładają..

 

yV1j3pL.jpg

 

2. Votemap coś nie bangla, ponieważ po zvotowaniu na koniec mapki wybiera zupełnie inną, np. vote za dd2, a ładuje się mirage.

 

3. mp_solid_teammate jest włączony, a przenikać nadal można przez siebie. 

 

config casuala: 

bot_autodifficulty_threshold_high 0.0 // Value between -20.0 and 20.0 (Amount above avg human contribution score, above which a bot should lower its difficulty)
bot_autodifficulty_threshold_low -2.0 // Value between -20.0 and 20.0 (Amount below avg human contribution score, below which a bot should raise its difficulty)
bot_chatter normal
bot_defer_to_human_goals 0
bot_defer_to_human_items 1
bot_difficulty 1
bot_quota 10
bot_quota_mode fill
cash_player_bomb_defused 200
cash_player_bomb_planted 200
cash_player_damage_hostage -30
cash_player_interact_with_hostage 300
cash_player_killed_enemy_default 200
cash_player_killed_enemy_factor 0.5
cash_player_killed_hostage -1000
cash_player_killed_teammate -300
cash_player_rescued_hostage 1000
cash_team_elimination_bomb_map 2700
cash_team_elimination_hostage_map_t 2000
cash_team_elimination_hostage_map_ct 2300
cash_team_hostage_alive 0
cash_team_hostage_interaction 500
cash_team_loser_bonus 2400
cash_team_loser_bonus_consecutive_rounds 0
cash_team_planted_bomb_but_defused 200
cash_team_rescued_hostage 0
cash_team_terrorist_win_bomb 2700
cash_team_win_by_defusing_bomb 2700
cash_team_win_by_hostage_rescue 3000
cash_team_win_by_time_running_out_hostage 2000
cash_team_win_by_time_running_out_bomb 2700
ff_damage_reduction_bullets 0
ff_damage_reduction_grenade 0
ff_damage_reduction_grenade_self 0
ff_damage_reduction_other 0
mp_afterroundmoney 0
mp_buytime 45
mp_buy_anywhere 0
mp_buy_during_immunity 0
mp_death_drop_defuser 1
mp_death_drop_grenade 2 // 0=none, 1=best, 2=current or best
mp_death_drop_gun 1 // 0=none, 1=best, 2=current or best
mp_defuser_allocation 2 // 0=none, 1=random, 2=everyone
mp_force_pick_time 15
mp_forcecamera 1 // Set to 1 for team only spectating.
mp_free_armor 1
mp_freezetime 5
mp_friendlyfire 1
mp_win_panel_display_time 3
mp_ggprogressive_round_restart_delay 15
mp_ggtr_bomb_defuse_bonus 1
mp_ggtr_bomb_detonation_bonus 1
mp_ggtr_bomb_pts_for_flash 4
mp_ggtr_bomb_pts_for_he 3
mp_ggtr_bomb_pts_for_molotov 5
mp_ggtr_bomb_pts_for_upgrade 2
mp_ggtr_bomb_respawn_delay 0
mp_ggtr_end_round_kill_bonus 1
mp_ggtr_halftime_delay 0.0
mp_ggtr_last_weapon_kill_ends_half 0
mp_respawn_immunitytime 0
mp_halftime 0
mp_match_can_clinch 1 // 0=No mercy rule, 1=team can clinch match win early if they win > 1/2 total rounds
mp_maxmoney 10000
mp_maxrounds 15
mp_molotovusedelay 0
mp_playercashawards 1
mp_roundtime 3
mp_roundtime_hostage 2
mp_roundtime_defuse 2.25 // Typical ValveOfficial Casual defuse rounds are 90-100 seconds.
mp_solid_teammates 0
mp_startmoney 1000
mp_teamcashawards 1
mp_timelimit 0
mp_warmuptime 90
mp_weapons_allow_zeus 1
spec_freeze_panel_extended_time 0
spec_freeze_time 5.0
sv_allow_votes 1 // Voting allowed in this mode
sv_alltalk 0
sv_arms_race_vote_to_restart_disallowed_after 0
sv_vote_to_changelevel_before_match_point 1
sv_deadtalk 1
sv_ignoregrenaderadio 0
tv_delay 30
mp_warmup_pausetimer 0
mp_halftime_pausetimer 0
mp_randomspawn 0
mp_randomspawn_los 0
sv_infinite_ammo 0
ammo_grenade_limit_flashbang 1
ammo_grenade_limit_total 3
//
//
mp_weapons_allow_map_placed 1
mp_weapons_glow_on_ground 0
mp_display_kill_assists 1
mp_respawn_on_death_t 0
mp_respawn_on_death_ct 0
mp_ct_default_melee weapon_knife
mp_ct_default_secondary weapon_hkp2000
mp_ct_default_primary ""
mp_t_default_melee weapon_knife
mp_t_default_secondary weapon_glock
mp_t_default_primary ""
mp_default_team_winner_no_objective -1 // 2 == CTs, 3 == Ts
 
sv_occlude_players 1
occlusion_test_async 1

 
lista pluginów:
 
bWO17T5.png
WwKZQpu.png

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 27.06.2015 11:12

1. Mozesz sprobowac to usunac, moze sie uda. Ale nie mozna tego przesunac ani nic innego z tym zrobic.

2. http://amxx.pl/topic/143685-votemap/

3. Wejdz do csgo/maps/cfg i usun ten katalog. Ustawia sie tam cvary dla kazdej z map osobno. Mozliwe, że to one zmieniaja ustawienia serwera na ktorejs mapie.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 kZ.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Angelika
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 27.06.2015 12:12

1. To, że można spróbować to wiem ale jak? 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych