Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o 2 klasy m.in. "Astronauta"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magiczny `

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 25.06.2015 16:22

Klasa: Astronauta [MegaPremium] (flaga r)
Opis: Posiada p90 (1dmg+int), posiada 2 skoki, ma 2 rakiety
Inteligencja: 0
Siła: 10
Wytrzymałość:5
Kondycja:10
Bronie: p90, ak47, usp

Klasa: Elektryk
Opis: Posiada galila, ma 3 pioruny (1dmg +int), 1/4 na oslepienie wroga
Inteligencja: 0
Siła: 5
Wytrzymałość:10
Kondycja:5
Bronie: Galil, glock, he

Użytkownik Magiczny ` edytował ten post 25.06.2015 16:27

  • +
  • -
  • 0

#2 1stADXionC

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:254
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 28.06.2015 14:07

Łap:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
#define DMG_BULLET (1<<1) 


new const nazwa[]   = "Astronauta [MegaPremium]";
new const opis[]    = "Posiada p90 (1dmg+int), posiada 2 skoki, ma 2 rakiety";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];


new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");


RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}


public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}


public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Astronauta [MegaPremium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}


ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}


else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;


new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];


entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);


new Ent = create_entity("info_target");


entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");


vAngle[0] *= -1.0;


entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);


entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);


VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}


public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}


public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;


new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);




new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);


new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);


message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();


new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);


for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];


if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;


return FMRES_IGNORED;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 0.2, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#3 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 28.06.2015 15:04

Elektryk

Spoiler

co do up zamiast

if(!ma_perk[idattacker])

powinno być

if(!ma_klase[idattacker])

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych