Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

TOG Custom Death Messages

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

Admin :)

• Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

Napisano 22.06.2015 05:49

<div><b><font size="4">Description</font></b><br />This simple plugin was made upon request to play a sound upon a player's death to both the victim and the killer. I separated out the cvars for which sound is heard by each. Leave the cvars blank for no sound to play. No idea if this already exists, and I wouldnt be surprised if it does. But since the guy asked for it, I might as well post it as a plugin, rather than in his thread.<br /><br />Note: Plugin auto-detects if path is relative to the sounds folder. So, you're ok to set either the relative path or the full path (e.g. &quot;sounds/mysound.mp3&quot; vs &quot;mysound.mp3&quot; will both work, as long as it is in the sounds folder like it should be).<br /><br /><b><font size="4">Installation</font></b><br />Place the .smx file in your addons/sourcemod/plugins folder.<br /><br /><b><font size="4">CVars</font></b><ul><li>tcds_killersound - File path to sound that the killer will hear. Leave blank for none.</li>
<li>tcds_victimsound - File path to sound that the victim will hear. Leave blank for none.</li>
</ul><br /><a href="http://www.gametrack...rt=&#38;order="target="_blank"><b><i>Servers using this plugin</i></b></a></div>

Wyświetl pełny artykuł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych