Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Więzniowie nie dostają niczego...


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrSocek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.06.2015 13:11

Mam dosyć nietypowy problem...
Ogólnie chodzi ze więźniowie nic nie dostają na zabawie.
O CO CHO?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "[Jail] Anioly i Demony"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DavivaD"
 
native cs_set_player_model(id, newmodel[]);
new id_portalday;
new dzien;
new g_aura_round
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
g_aura_round = register_cvar("zp_aura_round", "1")
 
register_cvar("zp_aura_radius", "25.0")
register_cvar("zp_aura_red", "255")
register_cvar("zp_aura_green", "255")
register_cvar("zp_aura_blue", "255")
id_portalday = jail_register_game("Anioly i Demony");
}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("SJDDJAIL/aid.mp3");
precache_model("models/player/SJDD_DEMON/SJDD_DEMON.mdl")
precache_model("models/player/SJDD_ANGEL/SJDD_ANGEL.mdl")
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{ 
dzien = day;
static szTime[12];
if(day == id_portalday)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-31);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^nAnioly maja czas do %s na schownie sie^nO %s otwieraja sie cele - Anioly vs Demony", szTime, szTime);
szInfo = "Dzisiaj sa Anioly i Demony";
 
for(new a=1; a<=MAX; a++)
{
if(!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || cs_get_user_team(a) != CS_TEAM_CT)
continue;
 
strip_user_weapons(a);
client_cmd(a, "admin_get_janus7");
cs_set_player_model(a, "SJDD_ANGEL");
set_task(0.1, "Aura", a, _, _, "b");
set_task(0.1, "HolyBomb", a, _, _, "b");
set_user_health(a, 500); 
 
}
 
for(new d=1; d<=MAX; d++)
{
if(!is_user_connected(d) || !is_user_alive(d) || cs_get_user_team(d) != CS_TEAM_T)
continue;
 
give_item(d, "item_nvgs");
client_cmd(d, "admin_get_balrog9");
cs_set_player_model(d, "SJDD_DEMON");
client_cmd(d, "nightvision");
set_user_health(d, 2000); 
 
}
 
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_tt_hit_ct(true);
 
setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 3;
setting[7] = 3;
}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_portalday)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/SJDDJAIL/aid.mp3");
jail_set_game_hud(31, "Rozpoczecie zabawy za");
set_lights("a");
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_portalday)
{
jail_open_cele();
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
}
}
 
 
public OnRemoveData(day)
{
client_cmd(0, "mp3 stop");
set_lights("#OFF"); 
remove_task(1);
remove_task(1);
strip_user_weapons(0);
}
 
public HolyBomb(i)
{
if(dzien != id_portalday)
remove_task(i);
 
for(new i=1; i<33; i++)
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2)
client_cmd(i, "admin_get_holybomb");
 
}
 
public Aura(i)
{
if(dzien != id_portalday)
remove_task(i);
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2)
{
static Float:originF[3]
pev(i, pev_origin, originF)
 
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
write_byte(TE_DLIGHT)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]) // z
write_byte(get_cvar_num("zp_aura_radius")) // radius
write_byte(get_cvar_num("zp_aura_red")) // red
write_byte(get_cvar_num("zp_aura_green")) // green
write_byte(get_cvar_num("zp_aura_blue")) // blue
write_byte(2) // life
write_byte(0) // decay rate
message_end()
}
else
{
if (get_pcvar_num(g_aura_round))
remove_task(i)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 XXL

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:568
Offline

Napisano 18.06.2015 14:11

Hmm nwm czy to coś da ale może zamiast d, to id, chodzi mi o ten kod:

give_item(d, "item_nvgs");
client_cmd(d, "admin_get_balrog9");
cs_set_player_model(d, "SJDD_DEMON");
client_cmd(d, "nightvision");
set_user_health(d, 2000); 

spróbuj na ten:

give_item(id, "item_nvgs");
client_cmd(id, "admin_get_balrog9");
cs_set_player_model(id, "SJDD_DEMON");
client_cmd(id, "nightvision");
set_user_health(id, 2000); 

  • +
  • -
  • 0

#3 MrSocek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.06.2015 14:29

Tylko wtedy da pojedynczemu graczu....


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych