Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dźwięk na koniec Rundy [mp3]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tifa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.09.2009 13:53

Dokładnie tak jak w opisie ;]
Szukam starego Roundsounda
(Chodzi mi o tego co się nutki i ścieżki dopisywało do *.sma)

I nie interesuje mnie w ogóle Alternative End Round Sounds

Z góry dziękuję za pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#2 mikus

    Ekipa PGC

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:406
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Wola
Offline

Napisano 23.09.2009 15:39

Dam ci takie coś co ja napisałem na PGC FFA

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Muzyka na Koniec" 
#define VERSION "1.2" 
#define AUTHOR "MIKUS!!" 

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

}


public t_win()
{
static iPlayers[32], iNum, iPlayer;
get_players(iPlayers, iNum);
  
for( new i = 0; i < iNum; i++ ) {
iPlayer = iPlayers[i];


new rand = random_num(0,4)

client_cmd(iPlayer,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/everybody.mp3") 
case 1: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/jp_na_100.mp3") 
case 2: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/low.mp3") 
case 3: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/muza_pgc_1.mp3") 
case 4: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/techno_rocker.mp3") 
}

return PLUGIN_HANDLED
}
}

public ct_win()
{
static iPlayers[32], iNum, iPlayer;
get_players(iPlayers, iNum);
  
for( new i = 0; i < iNum; i++ ) {
iPlayer = iPlayers[i];


	
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(iPlayer,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/crazy_pipe.mp3") 
case 1: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/get_this_party_jumping.mp3") 
case 2: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/go_west.mp3") 
case 3: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/muza_pgc_2.mp3") 
case 4: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/my_feelings_for_you.mp3") 
}

return PLUGIN_HANDLED
}
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("pgc/ffa/crazy_pipe.mp3") 
precache_sound("pgc/ffa/get_this_party_jumping.mp3") 
precache_sound("pgc/ffa/go_west.mp3") 
precache_sound("pgc/ffa/muza_pgc_2.mp3") 
precache_sound("pgc/ffa/my_feelings_for_you.mp3")
precache_sound("pgc/ffa/everybody.mp3")
precache_sound("pgc/ffa/jp_na_100.mp3")
precache_sound("pgc/ffa/low.mp3")
precache_sound("pgc/ffa/muza_pgc_1.mp3")
precache_sound("pgc/ffa/techno_rocker.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
} 



  • +
  • -
  • 0

#3 Tifa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.09.2009 21:54

Niestety przy kompilowaniu są 2 błędy

i na dodatek muzyki nie są odgrywane ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 mikus

    Ekipa PGC

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:406
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Wola
Offline

Napisano 23.09.2009 21:59

Proszę inny kod:
//RoundSound.amxx -by PaintLancer

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/twinnar") // zmień tutaj na wlasna nazwe muzyki
case 1: client_cmd(0,"spk misc/twinnar2") // jak wyżej
case 2: client_cmd(0,"spk misc/twinnar3") // jak wyżej
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar2") // zmień tutaj na wlasna nazwe muzyki
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar3") // jak wyzej
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar4") // jak wyzej
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ctwinnar2.wav") // tutaj musisz podac
precache_sound("misc/ctwinnar3.wav") // wszystkie
precache_sound("misc/ctwinnar4.wav") // nazwy muzyczek
precache_sound("misc/twinnar.wav") // ktore podales wyzej
precache_sound("misc/twinnar2.wav") // aby mogly sie
precache_sound("misc/twinnar3.wav") // one sciagnac

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Tifa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 24.09.2009 11:40

Twój kolego wyżej jest dla wav...
Ja potrzebowałem empeczy :B

a tak btw to juz sobie poradzilem
#include <amxmodx>

new const sounds_tt[][] =
{
    "misc/roundsound/tt1.mp3",
    "misc/roundsound/tt2.mp3",
    "misc/roundsound/tt3.mp3",
    "misc/roundsound/tt4.mp3",
    "misc/roundsound/tt5.mp3"
}

new const sounds_ct[][] =
{
    "misc/roundsound/ct1.mp3",
    "misc/roundsound/ct2.mp3",
    "misc/roundsound/ct3.mp3",
    "misc/roundsound/ct4.mp3",
    "misc/roundsound/ct5.mp3",
    "misc/roundsound/ct6.mp3"
}

public plugin_precache() 
{
    for (new i = 0; i < sizeof sounds_tt; i++)
       precache_sound(sounds_tt[i])
       
    for (new i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
       precache_sound(sounds_ct[i])
}

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("RoundSound","1.0","KaMaZZ")
    register_event("SendAudio", "tt_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
    register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
}

public tt_win()
{
    client_cmd(0,"stopsound")
    play_sound(0, sounds_tt[random_num(0, sizeof sounds_tt - 1)])
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public ct_win()
{
    client_cmd(0,"stopsound")
    play_sound(0, sounds_ct[random_num(0, sizeof sounds_ct - 1)])

    return PLUGIN_CONTINUE
}  

stock play_sound(index, const dzwiek[])
{
    if(contain(dzwiek, ".mp3") != -1)
    {
        new soundform[64]
        format(soundform, 63, "sound/%s", dzwiek)
        client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform)
    }
    else
       client_cmd(index, "spk %s", dzwiek)
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych