Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przeróbka Klasy - Dodanie Eliminatora Rozrzutu i 2 broni.Jestem świerzak


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Syberia97

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 04.06.2015 08:06

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Elitarny Strzelec";
new const opis[] = "Ma dodatkowe +5 inta i 2 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
 
public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
                
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
                
                RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
       register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}
                
public cod_class_disabled(id)
{
                ma_klase[id] = false;
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;
                
                if(!ma_klase[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;
                                
                if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
                                cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
                                
                return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 
Proszę o dodanie do klasy eliminatora rozrzutu i broni m4a1 oraz deagla.
MAGNET (04.06.2015 20:49):
kod umieszczamy w znacznikach [.code][/code]

  • +
  • -
  • -1

#2 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:230
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.06.2015 09:16

Proszę

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#3 Syberia97

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 07.06.2015 17:50

Możesz ustawić tak by dmg działało na wszystkie bronie w tym granaty? 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych