Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[jailbreak] BossDayProblem z wstawieniem modyfikacji zadawanych damage...


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 MrSocek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.06.2015 09:56

Jestem dosc początkowy z amxx więc kompletnie nieogarniam HamSandwich
Proszę was żebyście jakoś wstawili tak żeby:
1. boss (wylosowany wiezien) zabijal na 1 uderzenie
2. wiezniowie i klawisze mogli TYLKO strzelac do BOSSA (wylosowanego wieznia)

Kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "[Jail] BoossDay"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DavivaD"
 
new id_boss;
 
new nick[32]
 
new bool:los = false
new bool:boss[33];
 
native cs_set_player_model(id, newmodel[]);
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg","res","a","2&#Game_C")
id_boss = jail_register_game("BossDay (DEV)");
}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("SJDDJAIL/boss.mp3");
precache_model("models/player/zombi_cypis/zombi_cypis.mdl");
precache_model("models/jb_cypis/v_zombi.mdl");
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{ 
static szTime[12];
if(day == id_boss)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "%s - Jeden z TT zostaje bossem^nBoss dostaje 5000 HP i zabija na jedne uderzenie z noza^n^nZasady TT i CT: CT i TT dostaje bronie i probuje zabic Bossa", szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest BossDay";
 
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_tt_hit_ct(true);
 
setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 0;
}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_boss)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/SJDDJAIL/boss.mp3");
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_boss)
{
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
new players[32], num
get_players(players, num);
new rand = random_num(1,num)
if(cs_get_user_team(rand) == CS_TEAM_T && is_user_alive(rand))
{
los = true;
get_user_name(rand, nick, sizeof nick - 1)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.60, 0, 6.0, 5.0, _, _, 21)
show_hudmessage(0, "Bossem zostal: %s", nick)
set_user_health(rand, 5000);
set_pev(rand, pev_viewmodel2, "models/jb_cypis/v_zombi.mdl");
cs_set_player_model(rand, "zombi_cypis");
}
}
}
//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
continue;
 
jail_set_user_speed(i, speed);
}
}
 
public OnRemoveData(day)
{
client_cmd(0, "mp3 stop");
set_user_health(0, 100);
boss[day] = false
los = false;
}

Sam probowalem na sposobach prob i bledow.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych