Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić prawidłowe odrzucanie wroga po strzale?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.05.2015 15:41

Potrzebuję stocka odrzucającego ofiarę przy strzale w zależności od:
- patrzenia atakującego - wróg odleci w tę samą stronę w którą patrzy attacker (na przykład VelocityByAim)
- obrażeń zadanych - im więcej dmg tym dalej odrzuci

- odległości miedzy graczami - im bliżej się znajdują tym dalej odrzuci

uwzględniając przy tym obecne velocity ofiary.
Kombinuję i nie mogę dojść do pożądanego efektu, nie wiem jakie liczby i działania powstawiać. 
Maiło by to wyglądać mniej więcej tak (reszta opisana w komentarzach:
 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>  //chyba będzie lepiej niż fakemeta

#define MOC_ODRZUTU X
#define MAX_DYSTANS X //nie koniecnie potrzebne (?), bo na przykład przy
// dzieleniu przez get_entity_distance przy bardzo durzych odległościach odrzut by dążył do zera

public plugin_init(){
	register_plugin("Odrzut", "1.0", "Nieznany na razie :D")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage", 0) //1 - w momencie obrazeń, 0 - "przed" obrażeniami
}
public fw_TakeDamage(victim,ent,attacker,Float:damage,damage_type){
	if(!is_user_alive(attacker) || attacker!=ent || get_user_weapon(attacker)==CSW_KNIFE) return HAM_IGNORED
	//float((damage*MNOZNIK_ODRZUTU)/get_entity_distance(vid,aid))
	Odrzuc(victim,attacker,floatround(damage)) //lub bez floatround, ale z Float: w parametrach funkcji
	return HAM_IGNORED
}
stock Odrzuc(victim, attacker, damage){
	//funkcja wywoływana bardzo często, więc najlepiej będzie to zrobić na funkcjach statycznych (?) :)
	//nie wiem czy to istotne, ale chyba warto wziąć pod uwagę (choćby przy testowaniu)
	//że więcej niż 450dmg można zadać tylko z bardzo bliska
}

Da radę zrobić coś co będzie działało zawsze tak samo dla każdych liczb i przy okazji, żeby miało sens? Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam :)


  • +
  • -
  • 0

#2 SzymonAdom

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:90
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 01.06.2015 20:48

na codzie jest 1/x na podrzucenie wroga na x wysokość

 

Może ci się przydać 

 

LINK

http://amxx.pl/topic...-klasa-lewiter/


  • +
  • -
  • 0

#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.06.2015 22:18

Sory, ale plugin na odrzucenie niezależne od niczego to sobie sam napisałem, nie w tym rzecz ;) Potrzebuję takiego opisanego w 1 poście :D


  • +
  • -
  • 0

#4 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.06.2015 13:36

@refresh, w 20 linii załączonego kodu, chodzi oczywiście o zmienne statyczne :D


  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 19.06.2015 16:01

http://amxx.pl/topic...m-od-lotu-kuli/


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.06.2015 18:19


plugin na odrzucenie niezależne od niczego to sobie sam napisałem, nie w tym rzecz Potrzebuję takiego opisanego w 1 poście


Kombinuję i nie mogę dojść do pożądanego efektu, nie wiem jakie liczby i działania powstawiać.


Niezrozumiale napisałem Radim? 
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych