Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[evolucje] plugin nie dziala"bad load"nie dziala


Najlepsza odpowiedź Asiap, 01.06.2015 17:53

statystyki sa pobierane tylko i wylacznie w nowej rundzie i przy wyjsciu gracza wiec task co sekunde nic nie da...

poprawiony kod

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <csstats>

new stats[33][8], bodyhits[33][8];
new bool:g_bHasDeagle[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Evo", "1.8", "SKoRPiuS")
	
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "ItemDeploy",1);
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/v_golddeagle.mdl");
	precache_model("models/p_golddeagle.mdl");
}

public NowaRunda()
{
	static g_iMaxPlayers;
	for(new i; i <= g_iMaxPlayers ? g_iMaxPlayers : (g_iMaxPlayers = get_maxplayers()); ++i)
	{
		if(!is_user_alive(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i))
		{
			continue;
		}

		get_user_stats(i, stats[i], bodyhits[i]);
	}
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!g_bHasDeagle[attacker] || get_user_weapon(attacker) != CSW_DEAGLE || !(damagebits & DMG_BULLET))
	{
		return HAM_IGNORED;
	}

	SetHamParamFloat(4, damage += (damage / 2));
	return HAM_HANDLED;
}

public ItemDeploy(ent)
{	
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);

	if(stats[id][0] < 80)
	{
		return;
	}

	if(!g_bHasDeagle[id])
	{
		g_bHasDeagle[id] = true;
	}

	static iszViewModel, iszWeaponModel;
	if(iszViewModel || (iszViewModel = engfunc(EngFunc_AllocString, "models/v_golddeagle.mdl")))
	{
		set_pev_string(id, pev_viewmodel2, iszViewModel);
	}
	if(iszWeaponModel || (iszWeaponModel = engfunc(EngFunc_AllocString, "models/p_golddeagle.mdl")))
	{
		set_pev_string(id, pev_weaponmodel2, iszWeaponModel);
	}
}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 30.05.2015 12:45

Jak w temacie plugin nie chce działac, podejrzewam że problem jest z pobraniem modela dla właściwej chwili.

 

SP. modele sie nie ładują

Załączone pliki


Użytkownik skorpius edytował ten post 30.05.2015 12:45

  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#2 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 30.05.2015 13:28

Coś Ty zrobił w tym takeDamage? Napisz co tam miało być sprawdzane bo jest to bardzo źle zrobione. W CurWeapon nie masz w ogóle zmiany modelu gracza, zapisałeś do zmiennych string i tyle.


  • +
  • -
  • 0

#3 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 30.05.2015 14:20

Zmiana modeli deagle i dodatkowy dmg od 80 fragów.

 

Wiem zrobilem na Odje...B :D


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#4 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 30.05.2015 17:14

Razem z opisami co jest zrobione. Jak coś to pisz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 30.05.2015 18:32

dalej bad load;

 

Patrząc na inne pluginy można by dac:

 

get_user_stats

 

zamiast 

 

cod_get_max_lvl

 

Bo to w sumie nie na coda, tylko ZM.

 

No ale nie rozpoznaje mi tej "frazy"

 


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#6 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 30.05.2015 20:03

Bad Load pewnie przez ten natyw, chcesz pobierać aktualne staty gracza czy staty z jego ranku?


  • +
  • -
  • 0

#7 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 31.05.2015 11:13

z ranku, jeśli to nie problem :D


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#8 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 31.05.2015 15:22

No to proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#9 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 01.06.2015 16:34

okey działa.

Zamknąc można.


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#10 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:276
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 01.06.2015 17:53   Najlepsza odpowiedź

statystyki sa pobierane tylko i wylacznie w nowej rundzie i przy wyjsciu gracza wiec task co sekunde nic nie da...

poprawiony kod

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <csstats>

new stats[33][8], bodyhits[33][8];
new bool:g_bHasDeagle[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Evo", "1.8", "SKoRPiuS")
	
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "ItemDeploy",1);
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/v_golddeagle.mdl");
	precache_model("models/p_golddeagle.mdl");
}

public NowaRunda()
{
	static g_iMaxPlayers;
	for(new i; i <= g_iMaxPlayers ? g_iMaxPlayers : (g_iMaxPlayers = get_maxplayers()); ++i)
	{
		if(!is_user_alive(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i))
		{
			continue;
		}

		get_user_stats(i, stats[i], bodyhits[i]);
	}
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!g_bHasDeagle[attacker] || get_user_weapon(attacker) != CSW_DEAGLE || !(damagebits & DMG_BULLET))
	{
		return HAM_IGNORED;
	}

	SetHamParamFloat(4, damage += (damage / 2));
	return HAM_HANDLED;
}

public ItemDeploy(ent)
{	
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);

	if(stats[id][0] < 80)
	{
		return;
	}

	if(!g_bHasDeagle[id])
	{
		g_bHasDeagle[id] = true;
	}

	static iszViewModel, iszWeaponModel;
	if(iszViewModel || (iszViewModel = engfunc(EngFunc_AllocString, "models/v_golddeagle.mdl")))
	{
		set_pev_string(id, pev_viewmodel2, iszViewModel);
	}
	if(iszWeaponModel || (iszWeaponModel = engfunc(EngFunc_AllocString, "models/p_golddeagle.mdl")))
	{
		set_pev_string(id, pev_weaponmodel2, iszWeaponModel);
	}
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych