Jak w temacie plugin nie chce działac, podejrzewam że problem jest z pobraniem modela dla właściwej chwili.
SP. modele sie nie ładują
Załączone pliki
Użytkownik skorpius edytował ten post 30.05.2015 12:45
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Asiap, 01.06.2015 17:53
statystyki sa pobierane tylko i wylacznie w nowej rundzie i przy wyjsciu gracza wiec task co sekunde nic nie da...
poprawiony kod
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <csstats> new stats[33][8], bodyhits[33][8]; new bool:g_bHasDeagle[33]; public plugin_init() { register_plugin("Evo", "1.8", "SKoRPiuS") register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "ItemDeploy",1); } public plugin_precache() { precache_model("models/v_golddeagle.mdl"); precache_model("models/p_golddeagle.mdl"); } public NowaRunda() { static g_iMaxPlayers; for(new i; i <= g_iMaxPlayers ? g_iMaxPlayers : (g_iMaxPlayers = get_maxplayers()); ++i) { if(!is_user_alive(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i)) { continue; } get_user_stats(i, stats[i], bodyhits[i]); } } public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!g_bHasDeagle[attacker] || get_user_weapon(attacker) != CSW_DEAGLE || !(damagebits & DMG_BULLET)) { return HAM_IGNORED; } SetHamParamFloat(4, damage += (damage / 2)); return HAM_HANDLED; } public ItemDeploy(ent) { static id; id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4); if(stats[id][0] < 80) { return; } if(!g_bHasDeagle[id]) { g_bHasDeagle[id] = true; } static iszViewModel, iszWeaponModel; if(iszViewModel || (iszViewModel = engfunc(EngFunc_AllocString, "models/v_golddeagle.mdl"))) { set_pev_string(id, pev_viewmodel2, iszViewModel); } if(iszWeaponModel || (iszWeaponModel = engfunc(EngFunc_AllocString, "models/p_golddeagle.mdl"))) { set_pev_string(id, pev_weaponmodel2, iszWeaponModel); } }Przejdź do postu
Napisano 30.05.2015 12:45
Jak w temacie plugin nie chce działac, podejrzewam że problem jest z pobraniem modela dla właściwej chwili.
SP. modele sie nie ładują
Użytkownik skorpius edytował ten post 30.05.2015 12:45
Napisano 30.05.2015 13:28
Coś Ty zrobił w tym takeDamage? Napisz co tam miało być sprawdzane bo jest to bardzo źle zrobione. W CurWeapon nie masz w ogóle zmiany modelu gracza, zapisałeś do zmiennych string i tyle.
Napisano 30.05.2015 14:20
Zmiana modeli deagle i dodatkowy dmg od 80 fragów.
Wiem zrobilem na Odje...B
Napisano 30.05.2015 17:14
Razem z opisami co jest zrobione. Jak coś to pisz.
Napisano 30.05.2015 18:32
dalej bad load;
Patrząc na inne pluginy można by dac:
get_user_stats
zamiast
cod_get_max_lvl
Bo to w sumie nie na coda, tylko ZM.
No ale nie rozpoznaje mi tej "frazy"
Napisano 30.05.2015 20:03
Bad Load pewnie przez ten natyw, chcesz pobierać aktualne staty gracza czy staty z jego ranku?
Napisano 31.05.2015 11:13
z ranku, jeśli to nie problem
Napisano 31.05.2015 15:22
No to proszę.
Napisano 01.06.2015 16:34
okey działa.
Zamknąc można.
Napisano 01.06.2015 17:53 Najlepsza odpowiedź
statystyki sa pobierane tylko i wylacznie w nowej rundzie i przy wyjsciu gracza wiec task co sekunde nic nie da...
poprawiony kod
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <csstats> new stats[33][8], bodyhits[33][8]; new bool:g_bHasDeagle[33]; public plugin_init() { register_plugin("Evo", "1.8", "SKoRPiuS") register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "ItemDeploy",1); } public plugin_precache() { precache_model("models/v_golddeagle.mdl"); precache_model("models/p_golddeagle.mdl"); } public NowaRunda() { static g_iMaxPlayers; for(new i; i <= g_iMaxPlayers ? g_iMaxPlayers : (g_iMaxPlayers = get_maxplayers()); ++i) { if(!is_user_alive(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i)) { continue; } get_user_stats(i, stats[i], bodyhits[i]); } } public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!g_bHasDeagle[attacker] || get_user_weapon(attacker) != CSW_DEAGLE || !(damagebits & DMG_BULLET)) { return HAM_IGNORED; } SetHamParamFloat(4, damage += (damage / 2)); return HAM_HANDLED; } public ItemDeploy(ent) { static id; id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4); if(stats[id][0] < 80) { return; } if(!g_bHasDeagle[id]) { g_bHasDeagle[id] = true; } static iszViewModel, iszWeaponModel; if(iszViewModel || (iszViewModel = engfunc(EngFunc_AllocString, "models/v_golddeagle.mdl"))) { set_pev_string(id, pev_viewmodel2, iszViewModel); } if(iszWeaponModel || (iszWeaponModel = engfunc(EngFunc_AllocString, "models/p_golddeagle.mdl"))) { set_pev_string(id, pev_weaponmodel2, iszWeaponModel); } }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych