Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dwie umiejętności dla vipa.

modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 protypek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 26.05.2015 16:25

Witam, posiadam na serwerze RPG MODa, dokładnie tego: https://forums.allie...ad.php?p=854448.

Chciałem przerobić dwie umiejętności pod vipa, a dokładnie:
Recoil-
SpeedShoot+

Ale coś mi nie wychodzi. 

 

Oto kod Recoil- oryginalny:

#pragma semicolon 1


#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <rpgx>


new upgrade_id;
new level, Float:punchangle[3];


public plugin_init()
register_plugin("Recoil- RPGx Upgrade", "2.0", "roflmao456");


public RPGx_OnPluginReady()
upgrade_id = RPGx_MakeUpgrade("Recoil-", 5, 15, 20);


public client_PreThink(id){
level = RPGx_GetUpgradeLevel(id, upgrade_id);
if(level){
entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
new Float:lowre = float(level) * 0.05;
punchangle[0] -= punchangle[0] * lowre;
punchangle[1] -= punchangle[1] * lowre;
punchangle[2] -= punchangle[2] * lowre;
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
}

A to który sam próbowałem zrobić:

#pragma semicolon 1


#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <rpgx>


new upgrade_id;
new level, Float:punchangle[3];


public plugin_init()
register_plugin("Recoil- RPGx Upgrade", "2.0", "roflmao456");


public RPGx_OnPluginReady()
upgrade_id = RPGx_MakeUpgrade("Recoil-", 5, 15, 20);


public client_PreThink(id){
if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return;  //nwm czy to dobrze
level = RPGx_GetUpgradeLevel(id, upgrade_id);
if(level){
entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
new Float:lowre = float(level) * 0.05;
punchangle[0] -= punchangle[0] * lowre;
punchangle[1] -= punchangle[1] * lowre;
punchangle[2] -= punchangle[2] * lowre;
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
}

Chciałbym żeby była wyświetlana informacja w print_chat, jak gracz nie ma vipa: "Nie masz dostępu do tej umiejętności"

Załączam owe pluginy oraz plik include do kompilacji.

Proszę o szybką pomoc. Nagradzam + oczywiści. 

 

Załączone pliki


Użytkownik protypek edytował ten post 26.05.2015 16:31

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 26.05.2015 17:52

Masz no-recoil sprawdź:

 

Spoiler

 

A tutaj SpeedShot+:

 

Spoiler


Użytkownik Alelluja edytował ten post 26.05.2015 17:53

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#3 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 27.05.2015 22:11

Próbowałem juz tak. Nie da się skompilować. Ale + za chęci.
  • +
  • -
  • 0

#4 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 02.06.2015 17:52

Temat do zamknięcia. 


  • +
  • -
  • 0

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.06.2015 21:23

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych