Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Zabawa Zamach na prezydenta nie kompiluje się

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dave.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.05.2015 15:15

Siema
Posiadam kod .sma zabawy zamach na prezydenta ale mam problem z kompilacją :)

#include 

#include
#include
#include
#include
#include



#define PLUGIN "[JB] Dzieci Wojny"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_zabawa;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

id_zabawa = jail_register_game("Prezydent");
}

public plugin_precache()
{

precache_sound("jb_cypis/prezydent.mp3");

precache_model("models/player/twojmodel/twojmodel.mdl")

}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^nPrezydent ma czas na schownie sie^nO %s otwieraja sie cele - Prezydent(CT) vs TT", szTime, szTime);
szInfo = "Prezydent";

jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_tt_hit_ct(true);

setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[5] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 3;

new ile_graczy[2];
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;

switch(get_user_team(i))
{
case 1:
{
ile_graczy[0]++;
if(is_user_alive(i))
jail_set_user_weapons(i);
}
case 2: ile_graczy[1]++;
}
}
if(ile_graczy[0])
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || get_user_team(i) != 2)
continue;

set_user_health(i, ile_graczy[0]*150/ile_graczy[1]);
cs_set_user_model(i, "twojmodel")

}
}
}
}

public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}

public OnGameHudEnd()
{
static day;
day = jail_get_play_game_id();
if(day == id_zabawa)
{
jail_open_cele();
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/prezydent.mp3");
}
}





Liczę na pomoc :)
 


  • +
  • -
  • 0

#2 Mychu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:katowice
Offline

Napisano 25.05.2015 15:30

Proszę sprawdź czy działa :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

76561198004971956.pngAddFriend.png

 


#3 Dave.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.05.2015 16:30

Proszę sprawdź czy działa :)

To jest inna zabawa niż ty podałeś :)
 


  • +
  • -
  • 0

#4 Informatyk.exe

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Andrychów
Offline

Napisano 26.07.2015 21:55

twojmodel.mdl

Czy tu nie powinieneś zmienić? 

 

Kolejna sprawa:

#include 

I co dalej? 

Brakuje kodu, pełno błędów. Kod pomieszany, pocięty. 

To nie ma szans na kompilacje. 


  • +
  • -
  • 0

qomUOaH.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych