Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gracz jak mocno oberwie odchyla mu się ekran


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Wiciu1987

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:272
  • Imię:Witek
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 21.05.2015 19:31

Witam. Jak w temacie, szukam pluginu ( nie pamiętam jak on się nazywa ) przeciwnik jak mocno oberwie to odchyla mu się ekran w lewo. 

+ Będzie


  • +
  • -
  • 0

#2 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:276
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 25.05.2015 00:27

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asiap"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(iVictim, iEnt, iAttacker)
{
	if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(iVictim) || iEnt == iAttacker)
	{
		return HAM_IGNORED;
	}

	static Float:fPunchAngle[3];
	for(new i; i < 3; i++)
	{
		fPunchAngle[i] = random_float(-50.0, 50.0);
	}

	set_pev(iVictim, pev_punchangle, fPunchAngle);
	SetHamParamEntity(2, iAttacker);
	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych