Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapisanie broni gracz i oddanie mu ich.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 20.05.2015 20:30

Witam,

 

Potrzebuję dobrego sposobu na zapisanie broni które gracz posiada, zabranie mu ich a następnie oddanie po 5 sekundach.

Największy problem jest z ostatnim, oddaniem broni.

//Zapisanie broni to nie problem
new iWeapons[32], iNum, pWeapons
pWeapons = get_user_weapons(id, iWeapons, iNum)

//Zabranie broni również nim nie jest
strip_user_weapons(id)

Bronie są zapisywane jako CSW_ a bronie mogę dać tylko przy pomocy weapon_. Sugestie?

Niby można zrobić w ten sposób (mniej więcej):

new iWeapons[32], iNum, pWeapons, szWpnName[32]
	pWeapons = get_user_weapons(id, iWeapons, iNum)
	
	for(new i=0;i<iNum;i++) {
		switch(pWeapons) {
			
			case CSW_KNIFE: {
				copy(szWpnName, charsmax(szWpnName), "weapon_knife");
			}
			
			case CSW_GLOCK18: {
				copy(szWpnName, charsmax(szWpnName), "weapon_glock18");
			}
		}
	}
	
	give_item(id, szWpnName);

Ale nie wygląda on najlepiej, za dużo zbędnego kodu mi się wydaje.

Albo...

new iWeapons[32], iNum, szWpnName[32];
get_user_weapons(id, iWeapons, iNum);
	
for(new i=0;i<iNum;i++) {
	get_weaponname(iWeapons[i], szWpnName, charsmax(szWpnName));
}
	
give_item(id, szWpnName);

No i okazało się że ostatnie rozwiązanie jest najlepsze, z lekką poprawką.


Użytkownik oeN. edytował ten post 20.05.2015 20:52

  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 20.05.2015 21:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych