Tak jak w temacie proszę o dodanie do tej klasy radaru i po zabiciu dostaje +10 HP.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Scarcerow (Premium)"; new const opis[] = "Ma M4A1, radar, 2 skoki a także ma szanse 1/15 na podpalenie wroga"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "[Scarcerow (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
Użytkownik RazorCezar edytował ten post 12.05.2015 22:44