Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Wpisanie danych przez gracza

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 08.05.2015 13:07

Witam. Istnieje coś takiego w sourcemodzie że np. gracz wybiera opcję z menu, później wpisuje tekst i klika enter, a ja to co gracz wpisał przesyłam do funkcji. Coś jak:

plugin_init()
{
    register_clcmd("Podaj_nowy_klawisz", "cmdBindKey");
}

i gdzieś tam w pluginie:

client_cmd(id, "messagemode Podaj_nowy_klawisz");
/*-----------------


---------*/
public cmdBindKey(id)
{
    static gszKey[5];
    read_argv(1, gszKey, charsmax(gszKey));
    
    switch(gBindItem[id])
    {
    case 1:
        {

w AMXX


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.05.2015 13:13

O ile mi wiadomo nie ma takiej opcji (a'la message mode z 1.6)
Możesz to "oszukać" na 2 sposoby:
1) stworzyć komende i czytać argumenty
2) "hookować" czat i jak gracz napisze (np. Z aktywną zmienną) to zamiast wysłać to co napisze do innych clientów, to zapisujesz w zmiennej
  • +
  • -
  • 0

#3 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 08.05.2015 13:31

Zrobiłem już tak, że gracz wpisze "/zglos cos tam" i te coś tam wysyłam dalej, ale w średni sposób tzn. skopiowałem jeden string do drugiego, ale już bez tego /zglos.

Co do 1) to da się zrobić komendę na czacie? Do tej pory sprawdzałem to tak:

    if( StrEqual(szArg1, "/zglos") || StrEqual(szArg1, "!zglos") )
    {
        decl String:tresc[150];
        for(new i = 6; i < 149; i++)
            if(Text[i])
                tresc[i-6] = Text[i];
        TrimString(tresc);
        if(strlen(tresc))
            DodajZgloszenie(client, tresc)
        else
            MenuZgloszen(client)
        
        return Plugin_Handled
    }

1) to bedzie komenda na czacie czy w konsoli?

 

Da się graczowi włączyć czat?


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#4 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 08.05.2015 13:55

AddCommandListener ?


  • +
  • -
  • 0

#5 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 08.05.2015 14:09

AddCommandListener ?

 


Adds a callback that will fire when a command is sent to the server.

 

To chyba czatu nie załąpie.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#6 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 08.05.2015 20:38

chat to też komenda (say i say_team)


  • +
  • -
  • 0

#7 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 10.05.2015 08:22

A o to ci chodzi :) Myślałem że wyłąpywać komende już wpisaną jak np. "/zglos cos tam" gdzie /zglos to komenda, a cos tam to parametr funkcji. Ogólnie do wyłapywania czatu używam:

RegConsoleCmd("say", Say_Command);

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych