Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wybór skina


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal7840

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 07.05.2015 23:02

Witajcie. Szukam pluginu podobnego do knife moda, ale żebym mógł wybrać sobie np. skin ak47.

 

Genralnie mam już wgranego knife moda pod komendą /knife, i chciałbym mieć też do wyboru modele dla ak47 pod komendą /ak47



#2 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 08.05.2015 06:16

Nie możesz przerobić z knife moda ewentualnie mogę ci pomóc lub zrobić;D


Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 08.05.2015 06:41

  • +
  • -
  • 0

#3 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 08.05.2015 16:49

Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.



#4 CaNiBaL

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Ukraina
Offline

Napisano 09.05.2015 14:18

Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.

Mogę zrobićNapisz mi.


  • +
  • -
  • 0

#5 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 09.05.2015 22:35

 

Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.

Mogę zrobićNapisz mi.

 

Dlaczego nie zrobisz tego tutaj ?


  • +
  • -
  • 0

#6 OLLEdinho.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:247
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 10.05.2015 07:31

Zielony - dlaczego głupio nabijasz posty ?
Trudno to zrobić jak nie napisał :
1. Jak mają być zapisane skiny w pluginie.
2. Jakie skiny mają tam być.
3. Ile tych skinów -.-


  • +
  • -
  • 0

n4gokk.gif

Piszę małe pluginy oraz paczki ( AMXX) za zapłatą.

Edytuje modele, etc. Dodaje napis, zmieniam kolor.

Robię roundsound, także wyciszany.

GG:47902096


#7 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 10.05.2015 08:10

Zielony - dlaczego głupio nabijasz posty ?
Trudno to zrobić jak nie napisał :
1. Jak mają być zapisane skiny w pluginie.
2. Jakie skiny mają tam być.
3. Ile tych skinów -.-

Glupio? Jak ktos by tez mial taki problem to ma mu pisac na pw?
Co to trudnosc zmienic jakiegos skina na inny i usunac/dodac?
No jak maja byc z knife moda
  • +
  • -
  • 0

#8 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 10.05.2015 10:53

No np. mogą być 3 skiny. Ja sobie je podmienię bo aż taki ciemny nie jestem :P

 

I żeby plugin był na wzór knife moda.



#9 OLLEdinho.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:247
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 10.05.2015 12:50

uzupełnij se.

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

n4gokk.gif

Piszę małe pluginy oraz paczki ( AMXX) za zapłatą.

Edytuje modele, etc. Dodaje napis, zmieniam kolor.

Robię roundsound, także wyciszany.

GG:47902096


#10 CaNiBaL

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Ukraina
Offline

Napisano 10.05.2015 19:10

Spoiler

I jak długo będziecie korzystały złym kodem?
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#11 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 11.05.2015 22:51

Zrobiłem takie coś według pluginu Tazmana i mam 5 errorów:


testmod.sma(359) : warning 209: function "SetAk47" should return a value
testmod.sma(367) : error 021: symbol already defined: "entity_set_string"
testmod.sma(371) : error 021: symbol already defined: "entity_set_string"
testmod.sma(379) : error 010: invalid function or declaration
testmod.sma(383) : error 054: unmatched closing brace
testmod.sma(395) : error 017: undefined symbol "SetKnife"

5 Errors.
Could not locate output file testmod.amxx (compile failed).

A to mój przerobiony .sma:

#include <amxmodx>

 

#include <amxmisc>

 

#include <engine> 

 

#include <vault>

 

#include <fun>

 

 

 

#pragma semicolon 0

 

 

 

#define PLUGIN "Knife Mod edit Ak47 Mod"

 

#define VERSION "1.0" 

 

#define AUTHOR "spunko"

 

 

 

new ak47_model[33] 

 

new g_Menu

 

 

 

public plugin_init() { 

 

 

 

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

 

 

 

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 

 

 

 

g_Menu = register_menuid("Ak47 Mod")

 

register_menucmd(g_Menu, 1023, "ak47menu")

 

 

 

register_clcmd("say /ak47", "display_ak47")

 

 

 

set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")

 

}

 

 

 

public plugin_precache() { 

 

precache_model("models/ak47-mod/p_ak47.mdl") 

 

precache_model("models/ak47-mod/v_ak47.mdl") 

 

precache_model("models/ak47-mod/w_ak47.mdl")

 

precache_model("models/ak47-mod/p_blackwhite.mdl")

 

precache_model("models/ak47-mod/v_blackwhite.mdl")

 

precache_model("models/ak47-mod/w_blackwhite.mdl")

 

precache_model("models/v_ak47.mdl") 

 

precache_model("models/p_ak47.mdl")

 

} 

 

 

 

public ak47_knife(id) {

 

new menuBody[512]

 

add(menuBody, 511, "\rAk47 Mod\w^n^n")

 

add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan\w^n")

 

add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite \w^n")



add(menuBody, 511, "3. zwykly akacz \w^n^n")

 

add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

 

 

 

new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

 

show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Ak47 Mod")

 

}

 

 

 

public ak47menu(id, key) {

 

switch(key) 

 

{

 

case 0: SetAk47(id , 2)

 

case 1: SetAk47(id , 1)

 

case 2: SetAk47(id , 0)



default: return PLUGIN_HANDLED

 

}

 

SaveData(id)

 

return PLUGIN_HANDLED

 

} 

 

 

 

public SetAk47(id , Ak47) {

 

ak47_model[id] = Ak47

 

 

 

new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 

 

if ( Weapon != CSW_AK47 )

 

return PLUGIN_HANDLED

 

 

 

new vModel[56],pModel[56]

 

 

 

switch(Ak47)

 

{

 

case 0: {

 

format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")

 

format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")

 

}

 

case 1: {

 

format(vModel,55,"models/ak48-mod/v_ak47.mdl")

 

format(pModel,55,"models/ak47-mod/p_ak47.mdl")



format(pModel,55,"models/ak47-mod/w_ak47.mdl")

 

}

 

case 2: {

 

format(vModel,55,"models/ak47-mod/v_blackwhite.mdl")

 

format(pModel,55,"models/ak47-mod/p_blackwhite.mdl")

 
format(pModel,55,"models/ak47-mod/w_blackwhite.mdl")
}

 

 

}

 

} 

 

 

 

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

 

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

 

 

 

return PLUGIN_HANDLED;  

 

}

 

 

 

public CurWeapon(id){

 

SetKnife(id, ak47_model[id])    

 

}

 

 

 

 

 

public kmodmsg() { 

 

 

 

client_print(0,print_chat,"[AMXX] Wpisz /ak47 by zmienic skin broni!")

 

}  

 

 

 

public client_authorized(id){

 

LoadData(id)

 

}

 

 

 

SaveData(id)

 

{ 

 

 

 

new authid[32]

 

get_user_authid(id, authid, 31)

 

 

 

new vaultkey[64]

 

new vaultdata[64]

 

 

 

format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

 

format(vaultdata, 63, "%d", ak47_model[id])

 

set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

 

}

 

 

 

LoadData(id) 

 

{ 

 

new authid[32] 

 

get_user_authid(id,authid,31)

 

 

 

new vaultkey[64], vaultdata[64]

 

 

 

format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

 

get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

 

ak47_model[id] = str_to_num(vaultdata)

 

 

 

}


#12 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 11.05.2015 23:17

Sorry że post pod postem, przerobiłem knife moda którego mam wgranego na serwerze. Przerobiłem trochę, ale nie wszystko, bo dalej nie wiem.

 

Tutaj .sma:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#pragma semicolon 0

#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "spunko ed.Z!3L0ny"

new knife_model[33] 
new g_Menu

public plugin_init() { 

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	g_Menu = register_menuid("AK47 MOD")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "skinmenu")
	register_clcmd("say /ak47", "display_ak47")
	set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}



public plugin_precache() {

    precache_model("models/ak47/v_ak47.mdl")
    precache_model("models/ak47/p_ak47.mdl")
    precache_model("models/ak47/w_ak47.mdl")
    precache_model("models/ak47/v_blackwhite.mdl")
    precache_model("models/ak47/p_blackwhite.mdl")
    precache_model("models/v_ak47.mdl")
    precache_model("models/p_ak47.mdl")
    precache_model("models/w_ak47.mdl")
    precache_model("models/ak47/w_blackwhite.mdl")
} 



public display_knife(id) {

	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rWybierz swoj skin\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan^n")//0
	add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite^n")//1
        add(menuBody, 511, "3. Default^n")//4
	add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

	

	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 )

	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "AK47 MOD")

}



public knifemenu(id, key) {

	switch(key) 

	{

		case 0: SetKnife(id , 2)
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 0)
	

		default: return PLUGIN_HANDLED

	}

	SaveData(id)

	return PLUGIN_HANDLED

} 



public SetKnife(id , Knife) {

	knife_model[id] = Knife

	

	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 

	if ( Weapon != CSW_KNIFE )

		return PLUGIN_HANDLED

	

	new vModel[56],pModel[56]

	

	switch(Knife)

	{

		case 0: {
			format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
			format(pModel,55,"models/w_ak47.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/ak47/v_ak47.mdl")
			format(vModel,55,"models/ak47/p_ak47.mdl")
			format(vModel,55,"models/ak47/w_ak47.mdl")
			
		}
		case 2: {
			format(vModel,55,"models/ak47/v_blackwhite.mdl")
			format(vModel,55,"models/ak47/p_blackwhite.mdl")
			format(vModel,55,"models/ak47/w_blackwhite.mdl")
			
		
                } 
}

	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

	

	return PLUGIN_HANDLED;  

}



public CurWeapon(id){

	SetKnife(id, knife_model[id])   	

}





public kmodmsg() { 

	

	client_print(0,print_chat,"[AK47MOD] Napisz /ak47 by zmienic skin!")

}  



public client_authorized(id){

	LoadData(id)

}



SaveData(id)

{ 

	

	new authid[32]

	get_user_authid(id, authid, 31)

	

	new vaultkey[64]

	new vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id) 

{ 

	new authid[32] 

	get_user_authid(id,authid,31)

	

	new vaultkey[64], vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

	knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

	

} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 



#13 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 12.05.2015 02:33

dlaczego zmiana skinu przez event CurWeapon ktory wykonuje sie co: przeladowanie, strzal, zmiane broni itp?


  • +
  • -
  • 0

#14 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 12.05.2015 11:56

dlaczego zmiana skinu przez event CurWeapon ktory wykonuje sie co: przeladowanie, strzal, zmiane broni itp?

 

Ja nie wiem o czym ty do mnie piszesz bo jestem troche zielony w tym :P



#15 Wojciech11111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 14.02.2016 14:13

sry za odkop ale nei chcialem psiac nowego tematu bo szukam wlasnie podobnego pluginu , czy da rade zrobic tak jak w knifemodzie czyli np u mnie jest 6 nozy. a zrobic menu z podmiana broni np

 

1. AK47 

2. M4

3. AWP

 

i jak sie wybiera np ak47 to podmienia model na ak47 assimov

jak 2 to m4 assimov

 

 ??


  • +
  • -
  • 0

#16 mayday245

    Najwiekszy krol c++

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:292
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dzialdowo
Offline

Napisano 14.02.2016 17:21

Nie znajdziesz tyle ci powiem. Mozesz zlozyc u mnie zamowienie,a z checia za drobnna oplata edytuje plugin knifemoda, bo szkoda czasu na pisanie nowego.


Witam. Znam sie glownie na amxx, sourcemod, PHP, C++.   Masz zlecenie? Potrzebujesz czegos do szkoly? Pisz smialo kolego !

Ps. sygnature zmieniam, iz nijakiemu gówniarzowi zachcialo sie hejtowac :)

 


#17 Wojciech11111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 14.02.2016 18:21

napisz na GG 3299997 // mi wlasnie chodzi o edytowanie czy cos takie jak knifemod tylko ze na bronie wlasnie 


  • +
  • -
  • 0

#18 Wojciech11111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 14.02.2016 21:03

DObra moj plugin jest w trakcie przygotowan a na razie z obecnym kodem sie rpzemecze natomiast mam pytanie w kodzie niżej podanym co zmienic zeby skiny byly ale do M4 , AWP , itd ? ktory kod odpowiada za to ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#pragma semicolon 0

#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "spunko ed.Z!3L0ny"

new knife_model[33] 
new g_Menu

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
    g_Menu = register_menuid("AK47 MOD")
    register_menucmd(g_Menu, 1023, "skinmenu")
    register_clcmd("say /ak47", "display_ak47")
    set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}



public plugin_precache() {

precache_model("models/ak47/v_ak47.mdl")
precache_model("models/ak47/p_ak47.mdl")
precache_model("models/ak47/w_ak47.mdl")
precache_model("models/ak47/v_blackwhite.mdl")
precache_model("models/ak47/p_blackwhite.mdl")
precache_model("models/v_ak47.mdl")
precache_model("models/p_ak47.mdl")
precache_model("models/w_ak47.mdl")
precache_model("models/ak47/w_blackwhite.mdl")
} 



public display_knife(id) {

    new menuBody[512]
    add(menuBody, 511, "\rWybierz swoj skin\w^n^n")
    add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan^n")//0
    add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite^n")//1
add(menuBody, 511, "3. Default^n")//4
    add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

    

    new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 )

    show_menu(id, keys, menuBody, -1, "AK47 MOD")

}



public knifemenu(id, key) {

    switch(key)

    {

        case 0: SetKnife(id , 2)
        case 1: SetKnife(id , 1)
        case 2: SetKnife(id , 0)
    

        default: return PLUGIN_HANDLED

    }

    SaveData(id)

    return PLUGIN_HANDLED

} 



public SetKnife(id , Knife) {

    knife_model[id] = Knife

    

    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

    if ( Weapon != CSW_KNIFE )

        return PLUGIN_HANDLED

    

    new vModel[56],pModel[56]

    

    switch(Knife)

    {

        case 0: {
            format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")
            format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
            format(pModel,55,"models/w_ak47.mdl")
        }
        case 1: {
            format(vModel,55,"models/ak47/v_ak47.mdl")
            format(vModel,55,"models/ak47/p_ak47.mdl")
            format(vModel,55,"models/ak47/w_ak47.mdl")
            
        }
        case 2: {
            format(vModel,55,"models/ak47/v_blackwhite.mdl")
            format(vModel,55,"models/ak47/p_blackwhite.mdl")
            format(vModel,55,"models/ak47/w_blackwhite.mdl")
            
        
} 
}

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

    

    return PLUGIN_HANDLED; 

}



public CurWeapon(id){

    SetKnife(id, knife_model[id])     

}





public kmodmsg() {

    

    client_print(0,print_chat,"[AK47MOD] Napisz /ak47 by zmienic skin!")

} 



public client_authorized(id){

    LoadData(id)

}



SaveData(id)

{

    

    new authid[32]

    get_user_authid(id, authid, 31)

    

    new vaultkey[64]

    new vaultdata[64]

    

    format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

    set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id) 

{

    new authid[32]

    get_user_authid(id,authid,31)

    

    new vaultkey[64], vaultdata[64]

    

    format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

    knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

    

} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#19 Wojciech11111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 14.02.2016 21:52

A ten kod dziala podmienia model elegancko ale jest problem w sciaganych modelach sa 3 pliki w dochodzi jeszcze w_ak47.mdl i jak dalem plugin bez tego mdl to ak47 byl ozbugowane nie trzymali go tylko na nogach gdzies byl ak jak patrzylo sie na gracza . 

Gdzie dodac ten plik zeby sie sciagnal normalnie ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >


#define PLUGIN "Model Wybur"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RoCk-MaN"


#define m_pPlayer 41
#define IsValidPrivateData(%0)          ( pev_valid( %0 ) == 2 )
#define OFFSET_LINUX_WEAPONS  4


new const k_Models[ 2 ][ 2 ][ ] = {
        { "models/ak47/v_ak47.mdl", "models/v_ak47.mdl" },
{ "models/ak47/v_ak47.mdl", "models/v_ak47.mdl" },
{ "models/ak47/p_ak47.mdl", "models/p_ak47.mdl" }
};


new ak47_model[32];
new keys = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_clcmd("say /models", "display_model");
register_menu("ModelWybur", keys, "model_menu");


RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "Item_DeployKnife_Post", true);
}


public display_model(id) {
static menu[1024], iLen;
iLen = 0;
iLen = formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r[\dReplays Models\r]^n^n");


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r1. %sstandard^n", ak47_model[ id ] == 0 ? "\d" : "\w");
ak47_model[ id ] == 0 ? (keys &= ~MENU_KEY_1) : (keys |= MENU_KEY_1);


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r2. %sNew^n", ak47_model[ id ] == 1 ? "\d" : "\w");
ak47_model[ id ] == 1 ? (keys &= ~MENU_KEY_2) : (keys |= MENU_KEY_2);


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "^n\r0. \wExit^n");
keys |= MENU_KEY_0;


show_menu(id, keys, menu, -1, "ModelWybur");
return PLUGIN_HANDLED;
}


public model_menu(id, key) {
static ent; ent = get_pdata_cbase(id, 373, 5);
switch(key) {
case 0: {
ak47_model[id] = 0;
if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent);
}
case 1: {
ak47_model[id] = 1;
if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent);
}
}
}


public client_connect(id) {
ak47_model[id] = 0;
}


public plugin_precache() {
new i;
for( i = 0; i < 2; i++ ) {
precache_model( k_Models[ 0 ][ i ] ) ;
precache_model( k_Models[ 1 ][ i ] ) ;
}
}


public Item_DeployKnife_Post(ent) {
if(!IsValidPrivateData( ent ))
return HAM_HANDLED;


static id; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
       
if(!pev_valid(id))
return HAM_HANDLED;


set_pev(id, pev_viewmodel2, k_Models[ 0 ][ ak47_model[id] ]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, k_Models[ 1 ][ ak47_model[id] ]);
return HAM_IGNORED;
} 

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych