Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Vip] na ffa - modyfikacja pluginu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 anaskor

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:20
Offline

Napisano 06.05.2015 13:46

Witam, chciałbym zrobić vipa na mój serwer ffa, a raczej go trochę przerobić.

Nie wiem czy wybrałem do tego dobry dział, jeżeli nie to proszę moderatora o przeniesienie.

Wszystko ładnie pięknie, jest generator vipa, którego mogę sobie bez problemu zrobić nawet nie znając się na scriptingu, lecz sęk w tym że chciałbym go trochę modyfikować...

I tu pada pytanie czy znalazłby się ktoś, kto mógłby mi w tym pomóc. Nie chodzi mi o zrobienie roboty za mnie, lecz powiedzenie jak to zrobić.

Generalnie chodzi mi o blokowanie menu vipa na mapach typu awp_x, ponieważ w menu są do wyboru M4A1 oraz AK47.

 

.sma pluginu

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg, maxPlayers, menu,
menu_callback_handler, weapon_id;

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 4096 == 4096){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public menu_2_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_ak47");
	give_item(id, "ammo_762nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public menu_1_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_m4a1");
	give_item(id, "ammo_556nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),110));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?400:300));
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	show_vip_menu(id);
}
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\wM4A1","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAK47","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\wMenu Vipa");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=2){
			if(item==0){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==1){
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
	}
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=2){
			if(item==0){
				menu_1_handler(id);
			}
			if(item==1){
				menu_2_handler(id);
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 400);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 500);
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
			cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 350);
		}
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 06.05.2015 16:53

Może tutaj: http://amxx.pl/topic...na-danej-mapie/


  • +
  • -
  • 0

#3 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.05.2015 17:55

Popróbuj z get_mapname, możesz sprawdzać czy początkowe 4 symbole to awp_ i jeśli tak to kończyć plugin.


  • +
  • -
  • 0

#4 anaskor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:20
Offline

Napisano 07.05.2015 15:21

Popróbuj z get_mapname, możesz sprawdzać czy początkowe 4 symbole to awp_ i jeśli tak to kończyć plugin.

No tak, tylko co i jak z tym


  • +
  • -
  • 0

#5 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 07.05.2015 21:52

Ja bym sprawdzał mapę w public SpawnedEventPre(id) albo całkiem osobnej funkcji i tam ją wywoływał, żeby był porządek.
Pobierasz nazwę mapy i sprawdzasz czy masz prefix awp_

Jest późno więc mogę Ci podać jakieś dziwne funkcje więc się nie zdziw za bardzo :D

http://amxx.pl/dokumentacja/szukaj/str

Tutaj masz operacje na stringach, może coś z tego zrobisz bo ja dzisiaj nic bardziej konkretnego Ci nie podam :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych