Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

pare klas m.in.Skauter[Premium]

Klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 halkus

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:39
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Sopot , Polska
Offline

Napisano 03.05.2015 22:40

Klasy Premium

Dostep : CUSTOM_LEVEL_F

 

Nazwa: Skauter[Premium]

Opis:1/1 skaut 1/3 z noza Posiada 1 mine

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 30

Inteligencja: 15

 

Nazwa: Tajniak[Premium]

Opis:Jest niewidzialny , Posiada tylko noz oraz 1/5 z niego

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 50

Inteligencja: 35

 

 

Nazwa: Złodziej[Premium]

Opis: Posiada xm +10 dmg do tej broni oraz ma 1/9 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, brak broni krotkiej

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 25

Inteligencja: 0

 

Nazwa: Inzynier[Premium]

Opis: Moze postawic dzialko ktore zadaje 50 obrazen ,Posiada mp5

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 25

Inteligencja: 0

 

Klasy Mega premium

Dostep : CUSTOM_LEVEL_G

 

Strzelec Górski[Mega Premium]
Opis: 1/1 z Awp, 1/2 ze Scout, 3 apteczki
staty losowo

 

 

Strzelec Angel[Mega Premium]
Opis: Posiada 1/1 ze scout, 1/1 z HE, M4A1 + 10% dmg, 1 rakiete oraz 3 podskoki.
staty losowo

 

Unlimited[Mega Premium]
Opis: Opis: 1/1 z noza(PPM), niewidzalny na nozu, 1/4 na zabicie z M4A1 i 1/2 na zadanie 2,5 razy wiecej obrazen
staty losowo

 

Nazwa: Danger[MegaPremium]

Opis:Ma 40% większe obrażenia z M4A1, 1/3 z He

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 25

Inteligencja: 0

 

Klasy Vip

Dostep : CUSTOM_LEVEL_H

 

 

Nazwa: Batman[VIP]

Opis:Wysoki skok , 3 rakiety

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 25

Inteligencja: 15

 

Nazwa: Niezniszczalny[VIP]

Inteligencja: 5

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 100

Kondycja: 10

Bronie: m4, deagle, he.

Opis: 1/15 z m4. 1/3 z HE


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Dave.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2015 15:14

#include
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Batman[VIP]";
new const opis[] = "Wysoki skok , 3 rakiety";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 5;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Batman[VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
)

Batman :)


Użytkownik Dave. edytował ten post 04.05.2015 15:14

  • +
  • -
  • 0

#3 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 05.05.2015 19:54

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Tajniak[Premium]";
new const opis[]    = "Jest niewidzialny , Posiada tylko noz oraz 1/5 z niego";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 35;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;



	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;



	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 5) == 1)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	

	return HAM_IGNORED;

}

Tajniak


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych