Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bf2 mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bocik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 20.09.2009 13:00

Czy da sie zwiekszycx wymagadnia na dana odznake chodzi mi np z 200 zabic na experta zrobic 500 daloby rade takie cos zrobic?
  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 20.09.2009 13:12

Bocik, tak da rade ;] wystarczy edytować plik check.ini z bf2 rank moda ;] i potem prze kompilować moda z .sma na .amxx ;]

masz przykład edycji odznaki z noża:
Standardowo jest ustawione: 1,50,100
//knife badge section
		currentbadge=g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE];
		wroundstats[0]=0;
		wroundstats[2]=0;
		get_user_wrstats(id,CSW_KNIFE,wroundstats,wroundbodyhits);

		kills=knifekills[id];

		switch (currentbadge)
		{
			case LEVEL_NONE:
			{

				if (wroundstats[0]>1)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_BASIC; //Basic Knife Badge
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_BASIC]);
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_BASIC:
			{
				if (kills>49)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_VETERAN; //Veteran Knife Badge
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_VETERAN]);
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_VETERAN:
			{
				if ((wroundstats[0]>2) && (wroundstats[2]>0) && (kills>99))
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_EXPERT; //Expert Knife Badge
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_EXPERT]);
					badgegained=true;
				}
			}
		}
		//End knife section

po edycji mamy:
3,100,200
//knife badge section
		currentbadge=g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE];
		wroundstats[0]=0;
		wroundstats[2]=0;
		get_user_wrstats(id,CSW_KNIFE,wroundstats,wroundbodyhits);

		kills=knifekills[id];

		switch (currentbadge)
		{
			case LEVEL_NONE:
			{

				if (wroundstats[0]>3)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_BASIC; //Basic Knife Badge
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_BASIC]);
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_BASIC:
			{
				if (kills>99)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_VETERAN; //Veteran Knife Badge
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_VETERAN]);
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_VETERAN:
			{
				if ((wroundstats[0]>2) && (wroundstats[2]>0) && (kills>199))
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_EXPERT; //Expert Knife Badge
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_EXPERT]);
					badgegained=true;
				}
			}
		}
		//End knife section

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych