takedamage gdzie to jest bo chce zmienić w trybie turniejowym ze nie mzona zabijac swojego temu
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[KOSZ] takedamage
#1
Napisano 02.05.2015 19:43
#2
Napisano 02.05.2015 20:06
Takedamage nie jest cvarem lecz funkcja modulu sdkhook . Ale do rzeczy, po poprzednim temacie wiem o co chodzi, sprawdz.
#include <sourcemod> #include <sdkhooks> public OnPluginStart() { CreateConVar("Block Team Damage", "1.0", "Linux`"); } public OnClientPutInServer(client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, TakeDamage); } public OnClientDisconnect(client) { SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, TakeDamage); } public Action:TakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(victim) || !IsValidClient(attacker)) return Plugin_Continue; if(GetClientTeam(victim) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Handled; return Plugin_Continue; } stock bool:IsValidClient(client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client)) return true; return false; }
Wrzuc to w notatnik z rozszerzeniem .sp, skompiluj i wrzuc do plugins. Oczywiscie o ile posiadasz sourcemoda i metamod, jesli nie to pierw je zainstaluj.
#3
Napisano 03.05.2015 00:39
Nie łatwiej wpisać w server.cfg
mp_friendlyfire "0"
?
#4
Napisano 03.05.2015 05:29
mqm. source mod i metamod source
Użytkownik bolo12 edytował ten post 03.05.2015 05:32
#5
Napisano 04.05.2015 09:42
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych