Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin pod flagę


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 2fast2kill

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:ss
  • Lokalizacja:ss
Offline

Napisano 27.04.2015 22:01

Witam, posiadam plugin dodający dowolną farbę na wybraną broń, chciałbym, aby ten plugin był przypisany pod flagę, dodałem w pliku admin_overrides coś takiego:
 

Overrides
{
 
"sm_franug_weaponpaints"       "s"
 
}
 
nazwa pliku smx tego pluginu to własnie franug_weaponpaints, mimo tego nadal wszyscy mogą z niego korzystać.
 
Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

  • +
  • -
  • 0

#2 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2015 22:27

Dodaj dla:
sm_wskin
sm_ws
sm_paints
Ale lepiej będzie jak zmienisz to w kodzie (o ile patrzyny na ten san plugin)

Użytkownik plx211 edytował ten post 27.04.2015 22:29

  • +
  • -
  • 1

#3 2fast2kill

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:ss
  • Lokalizacja:ss
Offline

Napisano 27.04.2015 22:40

mój plugin to ten: https://forums.allie...d.php?p=2283916

 

Czyli finalnie mój plik admin_overrides powinien wyglądać tak ?:
 

Overrides
{
 
"sm_franug_weaponpaints"       "s"
''sm_wskin"
"sm_ws"
"sm_paints"
 
}
 
i w jakim kodzie ? 
 
Przepraszam ale jestem zielony :)

Użytkownik 2fast2kill edytował ten post 27.04.2015 22:47

  • +
  • -
  • 0

#4 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 28.04.2015 12:36

Spróbuj tak:

Overrides
{
	"sm_wskins"	"s"
	"sm_ws"		"s"
	"sm_paints"	"s"
}

i powinno być dobrze ;)


  • +
  • -
  • 1
baner_230x60.png

#5 2fast2kill

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:ss
  • Lokalizacja:ss
Offline

Napisano 28.04.2015 16:33

Nie działa ten sposób, proszę o dalsze propozycje :)


  • +
  • -
  • 0

#6 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 28.04.2015 16:45

Teraz dopiero zauważyłem, że tam nie ma komend zarejestrowanych, tylko sprawdzanie czy gracz wpisał... No to już to powinno zadziałać. Ustawione na Custrom Flag 5.

 

Edytowana funkcja w linii 216 - OnClientSayCommand

 

Oraz dopisek na samym końcu sprawdzania (zwracania wartości), czy gracz ma flagę.

bool:IsPlayerGenericAdmin(client)
{
	return CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_CUSTOM5, false);
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
baner_230x60.png

#7 2fast2kill

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:ss
  • Lokalizacja:ss
Offline

Napisano 28.04.2015 16:57

 

Teraz dopiero zauważyłem, że tam nie ma komend zarejestrowanych, tylko sprawdzanie czy gracz wpisał... No to już to powinno zadziałać. Ustawione na Custrom Flag 5.

 

Edytowana funkcja w linii 216 - OnClientSayCommand

 

Oraz dopisek na samym końcu sprawdzania (zwracania wartości), czy gracz ma flagę.

bool:IsPlayerGenericAdmin(client)
{
	return CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_CUSTOM5, false);
}

Przepraszam za moją zieloną łąkę w głowię, czyli po podmianie tych plików plugin ten będzie działał na jaką flagę ?? zależy mi konkretnie na fladze T, i ewentualnie gdzie sam to mogę zmieniać aby już nie męczyć ? :)


  • +
  • -
  • 0

#8 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 28.04.2015 17:10

W kodzie, który wcześniej podałem zmieniasz:

 

ADMFLAG_CUSTOM5 na ADMFLAG_CUSTOM6

 

Kimpilujesz i masz :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
baner_230x60.png

#9 2fast2kill

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:ss
  • Lokalizacja:ss
Offline

Napisano 28.04.2015 17:23

Dzięki wielkie, działa, ostatnie pytanie, a raczej problem który się teraz zrodził, plugin wcześniej był dostępny dla każdego, ale CI co wcześniej już wybrali mają te skiny zapisane, co prawda komenda już im nie działa ale jak wyczyścić tak jakby pamięć tego pluginu wszystkim graczom ?


  • +
  • -
  • 0

#10 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.04.2015 18:05

sm_reloadwskins

  • +
  • -
  • 1

#11 2fast2kill

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:ss
  • Lokalizacja:ss
Offline

Napisano 28.04.2015 18:11

sm_reloadwskins nie działa, już próbowałem.


  • +
  • -
  • 0

#12 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.04.2015 18:27

Zamieniasz w kodzie:
c_Game = RegClientCookie("Paints_v6_part1", "Paints_v6_part1", CookieAccess_Private);
	c_Game2 = RegClientCookie("Paints_v6_part2", "Paints_v6_part2", CookieAccess_Private);
Na:
c_Game = RegClientCookie("Paints2_v6_part1", "Paints_v6_part1", CookieAccess_Private);
	c_Game2 = RegClientCookie("Paints2_v6_part2", "Paints_v6_part2", CookieAccess_Private);
Pisane z fona
  • +
  • -
  • 1

#13 2fast2kill

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:ss
  • Lokalizacja:ss
Offline

Napisano 28.04.2015 19:18

Czyli dodanie jednej dwójki rozwiąże ten problem ?

i jeszcze jedno pytanie, czy można wyczyścić "pamięć" danemu użytkownikowi ? Najlepiej gdyby to było na zasadzie gdy ktoś traci tą flagę usuwa mu zapisane skórki. 

żebym nie musiał resetować wszystkim ze względu na jedną osobę.

 

Gdy wyczerpię swój problem zaznaczę odpowiedź rozwiązania głównego wątku, nie chcę tworzyć osobnego tematu.


Użytkownik 2fast2kill edytował ten post 28.04.2015 19:30

  • +
  • -
  • 0

#14 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.04.2015 20:16

Z tego co widzę w kodzie, to dało by się stworzyć komende która ustawiała by std. Skiny (ale to raczej musisz napisać samemu ;) )

Pisane z fona
  • +
  • -
  • 1

#15 2fast2kill

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:ss
  • Lokalizacja:ss
Offline

Napisano 28.04.2015 20:29

std ? raczej wątpię, abym był w stanie edytować ten plugin na tyle aby dodać coś swojego ;) 

 

Chodzi mi tylko o reset aktualnych skinów i ponowne przypisanie ich gdy ktoś ponownie otrzyma tą flagę


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych